Прага, ч2

Світлини день 1
Світлини день 2
Решта світлин

Не буду росписувати по днях, бо чую що то буде нудно :), якщо комусь ще не стало нудно. Далі будуть просто спогади матрасників )))

З того що кидається в очі, це те що ми не бачили жодного металопластикового вікна. Може то все казки в рекламах про німецький профіль і т.д. Нема в них такого :). Ще мені згадувались старі історії від нібито знаючих людей, що казали, що в Європі тільки кидаєш папірчик на землю зразу тебе міліція штрафує. Якщо це правда то європейська міліція непогано живе на тих штрафах :). А ще в центрі праги багато велосипедистів, більшість в шоломах і велоформі, більшість на крутих байках, але жодної інфраструктури, типу доріжок, знаків, світлофорів, в центрі Праги нема, хіба стоянки. Але в мене склалось таке враження що їм та інфраструктура не потрібна, їм і так добре.

Влтава

Починати день зі смачного чеського морозива мені сподобалось. А ше в Празі дуже, ну дуже багато чайок, навіть в Пітері, який на березі моря, стільки не було. Сьогодні були коло танцюючого будинку і навіть заходили в хол. Далі нас не пустила охорона (((. А ще ми заходили в два магазина, в яких кожен хто хоч трішки цікавиться фото технікою, втратив би дар мови на кілька хвилин. Стільки фототехніки в одному місці я ше ніколи не бачив. Техніка вся б/в, починалась з 1920х років і закінчувалась сучасними цифродзеркалками. Цифромило можна було купити від 4 євро, обєктивів фільтрів і т.д. просто нємєряно. Я туди ще вернусь :)

Фотомагазин

Вирішили сходити на вокзал взнати ціни на квитки до різних міст, втому числі і не Чеських :), щоб так би мовити продовжити нашу подорож. Ціни були середні, тому нас зацікавили різні маршрути. Зразу скажу що подорожувати Європою (з країни в країну) автобусом, дешевше відсотків на 50-70 дешевше ніж потягом. По країні автобусом дешевше відсотків на 25. Потім вже вдома, оцінивши ринок нерухомості у вибраних містах, вирішили не рипатись, а обгуляти всю Прагу, а в інших містах побувати іншим разом :).

Метро в Празі

Після вокзалу вперше їхали Празьким метро. Станції метро, такі самі безлиці і нудні як і в Будапешті. В плані орієнтування, також не дуже зручні, але потяги там модні. Звичайно в плані краси самі гарні станції що я бачив в Москві, там і орієнтуватись дуже легко, і чомусь я думаю що там вони найгарніші в світі. Доїхали ми до Національного музею. Перед музеєм гарна і довга площа. Не зна чому але під час прогулянки тією площею до нас підійшов чувачок, на вигляд циган або араб, і англійською запропонував нам гашиш, маріхуану і екстазі, ми чемно відмовились. То мабуть мій капелюх його привабив :).

Празький музей

В Чехії, виборців теж купують халявою. Якась партія влаштувала, на тій самій площі, концерт якоїсь там самодіяльності. Той концерт нас ані каплі не зацікавив, але зацікавили нас дві черги. В одну піщла Оксана, там роздавали, на халяву, цукрову вату синього кольору, від якої в Оксани був синій язик, пальці і губи. А в тій що стояв я, роздавали пиво, лимонад та смажені сосиски, за символічну плату в 5 крон (~2 грн.). За мною стояла сімейка, від яких лунала приємна українська мова :).

Прогулянка

Потім ми катались на маленькому і затишному кораблику по Влтаві. З води Прага інакша, але після Будапешта та Пітера, так не вражає. Темне Крушовіце та монотонне покачування кораблика, робили свою справу. Нє, мене не нудило, а присипало :).

Чєртовка

На річці Чертовка, вздовж якої ми гуляли, знайшли місток з колодками закоханих, були там різні і російські і українські, і лесбійські колодки :)

Колодки закоханих Колодки закоханих

Вечір закінчили в пабі в сусідньому з нами будинку. Дуже затишний паб, з чудовим темним пивом.

Перед сном я погуглив і ми вирішили їхати зранку в зоопарк. Сон, будильник, сніданок, і ми шукаємо автомат з квитками на проїзд. Знайшли. Стандартний проїзд на 75 хв. коштує 25 крон(~1 євро). Є проїзд дешевий 18 крон, але розрахований на 20 хв. Я прикинув по карті, що нам їхати кілометрів 5, а судячи з того як ганяють Празькі трамваї, ми мали встигнути за 20 хв. :) Трамвай їхав хвилин 10, і хвилин 20 стояв на світлофорах :(. Тому останні 2 зупинки ми їхали активно крутячи головою і виглядаючи хто заходить в трамвай, щоб швиденько вийти якщо щось. Пронесло, в переносному значені, бо штраф в 700 крон не дуже хотілось платити :).

Кемпінги Праги

Ось пересікши Влтаву двічі ми виходимо посеред якогось індустріального пейзажу. Швиденько дивлюсь в мапу і ми вже чимчикуємо по вулиці Тройська в сторону зоопарку. На цій вулиці, в кожного будинку на подвір'ї, є можливість поставити намет. Кемпінг, досить популярний вид ночівлі в Чехів. Середня вартість 100 крон або 4 євро з людини. Так попри всі ці кемпінги, Тройський замок, виноградники ми підходимо до каси зоопарку.

Тройський замок

Виноградники в Празі

По студентському купуємо квиточки по 100 крон. Зразу на вході можна взяти на прокат велосипед, возик, коляску, інвалідний візок. Сподобалось що при вході стоїть велика мапа зоопарку, і лічильник відвідувачів котрі зайшли сьогодні. Був південь, і ми були вже 1500-ними. За 2 години вже було 2500.

Мапа і лічильник

Що запамяталось, це те що зоопарк максимально старається наблизити середовище тварин до природного, а людей максимально наблизити до тієї природи. А ще запамятались дурнуваті пінгвіни які як навіжені ганялись за моїм пальцем :). Тварин там дуже багато, всіх не перелічити. Запам'ятався гордий гепард який лежав собі на своєму власному горбі, запам'ятались леви які собі спали коло туші з якої стирчали ребра, запам'ятались фламінго які стояли на одній нозі і теліпали другою, тигри які ганялись один за одним, всякі мавпи, а особливо мама яка годувала дитинча цицькою. Острів з лямурами, на котрий заходить будь-хто бажаючий і гуляє серед лемурів.

Фламінго Лямур Мавпа

Зоопарк розділений на 3 частини, дві з них з'єднані доріжкам і фунікулером, оскільки перепад висот між тими частинами приблизно метрів 30, а може і більше. А на кам'янистих схилах живуть гірські козли, дуже реалістичний пейзаж для них зробили. Є ще тропік павільйон, де дуже жарко, дуже волого, дуже смердить, але дуже смішні мавпи і гарні джунглі.

Джунглі

І третя частина, яка зветься "Дім Африки". Там живуть дуже прикольні сурикати, гарні зебри, і здоровенні жирафи, ці тварини настільки здорові, що аж шия болить їх споглядати, а які в них смішні мармизи :).

Сурикат

Дівчинка і жирафа Мармиза

А ще ми обідали в зоопарку. Ні не відбирали в тварин а пішли в одну з зоопаркових кафе. В нас би в такому кафе дерли шалені гроші, оскільки подітись немає куди. В празькому зоопарку, було одне з найдешевших кафе де ми їли. Порції не на вагу а на око повара, який складає загадкове співвідношення вашої комплекції та порції яку ви можете з'їсти, голодними точно не лишитесь.

Домів ми їхали вже дуже змучені, находились на кілька днів. Вийшли в центрі, прогулялись вечірнім Карловим мостом, послухали пісень, і пішли додому. Спали міцно.

ми

Останній день ми сходили в магазин по продукти, по квитки на автобус до Львова, і цілий день нічим не займались а просто гуляли, лежали на траві, насолоджувались краєвидами з набережної, і просто старались запам'ятати Прагу, адже завтра додому. Наступного ранку ми зібрались, здали кімнату, і вирішили ще раз перейти Влтаву, попри танцюючий будинок до станції метро, і на автовокзал.

Автобус Прага - Львів

Під'їхав наш автобус, який став нам прихистком на 18 годин. Ми попрощались з Прагою, але обіцяли повернутись. Далі ми просто їхали, дивились фільми, краєвиди з вікна, зупинялись на заправках та автовокзалах малих міст. І в 5 ранку приїхали до Львова. Скажу що 18 годин з Праги до Львова в автобусі дались нам набагато легше ніж 8 годин в автобусі Пєнза – Москва. Мабуть дорожне покриття та смугастість грає значну роль.

Панормака Праги з найвижчої точки міста

Панорама Праги

Прага мати міст Європейських, кажуть в Європі, я їм вірю. Хочу туди знову, і поїду туди знову, і вас запрошую…

11 коментарів

• Andr1y 17:32 – 11/27/09

Як почув про магазин фототехніки та кількість велосипедів, то ще більше захотів туди…
    Цікаво було б взяти велосипед на прокат та зробити вело подорож по Празі. Вже ж таки на велосипеді можна більше вспіти всього побачити, як пішки.

• Dyak 17:53 – 11/27/09

Була така ідея, але вирішили зекономити, прокат ровера на день від 10 до 20 євро, + залог, + шоломи. Але все попереду, в мене в шухлядці лежить спланований вело маршрут з Праги в Будапешт, через Відень і Братіславу ;-)

• Serjart 13:11 – 11/27/09

Все я хочу туди. :) Панорама просто гарнюня. Особливо припали до душі всі оті червоненкі дахи.

• Dyak 13:36 – 11/27/09

Фотографам там сподобається дуже :). Найбільша проблема то віза, а проживання та добирання то дурниці, навіть в плані грошей.

• Xanka 09:42 – 11/27/09

Ну і як варіант, завжди можна поїхати через турфірму, але постаратися забити на їхні екскурсії, гуляти по своїх власних маршрутах ;-). Або ще один варіант, зробити візу через турфірму, а їхати самому :)))

• DixonD 01:36 – 11/27/09

Якщо не секрет, скільки орієнтовно обійшлась вся поїздка? Дуже вже вона привабливою виглядає з фотографій та розповідей ;-)

• Dyak 07:41 – 11/27/09

Якщо не рахувати віз то орієнтовно 450-500 євро, зі всім на двох, + як я вже казав, “знав би прикуп, жив би в сочі” на певних моментах можна було непогано і зекономити. Як наприклад доїзд до Праги, міг бути дешевшим на 110 євро. Ну і житло могло бути дешевшим, якби заздалегідь замовляли.

Думаю що скоро розпишу процес планування такої подорожі.

• DixonD 14:46 – 11/27/09

Як на рахунок мови? Інгліш?

• Dyak 14:56 – 11/27/09

Житло і різноманітні заклади харчування, розважальні заклади то інгліш без проблем, магазини для місцевих, в тому плані гірше, але чеська і українсьак трохи подібні, дуже часто можна здогадатись інтуїтивно. Я завжди роздруковую собі шпору, дрібним шрифтом на А4, з більшістю побутових слів. В принципі через 3 дні я вже спокійно розумів чеську, і навіть трішки говорив :)

• fuxx 20:06 – 11/27/09

Ех…. Файно там! Я також б туди зїздив :)

• Natali 18:27 – 11/27/09

а точніше, де той магаин фототехніки? ) десь у танцюючому будинку? бо була поряд і не бачила