Велет-авто фейл / Спогади матрасника

Велет-авто фейл

08/10/10
Блог

Велет-авто

Такі футболочки “Велет-авто”, офіційний представник Ford у Львові, має видавати всім своїм клієнтам. Така собі заміна футболок з написом “Я не лох”. Недавно наша родина стала власником, як на мене чудового автомобіля Ford Focus 2. І ця футболка ніяким чином не відноситься до нього, а відноситься до людей які їх продають і обслуговують офіційно.І ось моя історія з Велет-авто.

Це моє перше авто відповідно досвіду великого в обслуговуванні авто в мене немає. Для довідки, попередній власник весь сервіс авто робив завжди на велеті, і це видно з сервісної книжки.

Якось одного сильно дощового травневого дня, в мене був майже пустий бак, і я вирішив залити 30 літрів 95 бензини на GFC на вул. Залізничній. Через 10 км, авто заглухло і загорілась лампочка check engine. Двигун троїів, і тяга часом пропадала. check engine з’являвся лише після 3000 обертів. Звийчайно я грішив на паливо, особливо коли сказали що на Pалізничній АЗС зроблена на базі якогось старого гімна. Пtречитавши гілку фокусоводів на українському Форд-клуб форумі, я ще більше був впевнений що це паливо.

Рішення було просте, спалити то паливо, їздячи на обертах до 3000, щоб не світився check engine, і залити людського палива, потім їхати на сервіс нехай чистять дивляться і т.д. А дощ все падав та й падав.

Через 2 тиждні, поїхав я на велет і лишив їм автівку. Від мене була чітка вимога, прочитати код помилки і сказати мені вердикт. Через годину дзвінок від їхнього менеджера. “Ми все перевірили, нічого страшного, але рекомендуємо замінити свічки і почистити дросельну заслонку”. На носі було планове ТО та заміна розхідників, а знаючи шалену націнку на велеті а розхідники я замовив їх в іншому місці, тому відмовився від заміни свічок, а про те що чистка дросельної заслнки часто помагає читав в гілці фокусоводів, тим більше то вартує всього 70 грн., тому погодився. Пізніше ще один дзвінок, і менеджер каже, автівка готова.

Приїзжаю на Велет, і кажу ну давайте мою машину, а мені кажуть ні там ще одна проблема. Зараз майстер вам розкаже. Приходить хлопчисько, і каже, “У вас в колодязях свічних була вода, але то нестрашно, зате у вас погані високовольтні дроти, я вам поставив від іншої машини, спробуйте як вона файно їде, бо на ваших дуже троїть.”, і показує мені мої брудні дроти. Коли я взнав ціну на один такий дріт в 417 грн. то я трішки був шокований, і сказав “не тре мені нових, став старі, навіть пробувати не буду”. Заплатив 336 грн. за чистку дросельної заслонки, діагностики двигуна ІДС, перевірку запалення і якусь там перпошивку.

Машина їхала непогано після сервісу, і навть на 5000 не зявлявся check engine. Їхати було недалеко, 5 км. Авто поставив і два дні не заводив. А дощі все падали.

Через два дні, ледве завівся, але рушити так і не зміг, тупо глохла, check engine загорівся і вже не згасав. Вгадайте кого я винив. Вирішив шукати провода. Оригніальні були здається 800 грн комплект, проти 1660 на велеті, але чекати 2 тиждні, прошвирнувся по базарі, всюди мінімум два тиждні ціна на неоригінал від 400 грн комплект. Але один дядечко в якого я так зрозумів профіль роботи дроти і свічки, сказав одну цікаву річ. Дуже дивно коли в авто віком 5 років, виникають проблеми з високовольтними дротами, особливао коли конструкція двигуна, така як в фокуса, передбачає прямий підвід дротв без згинів, та й щей такі кортокі відстані.

Я вирішив, що сам почистю і продзвоню ті дроти. Коли я зняв їх, то був дуже здивований вони були мокрі, а в свічних колодязях, була вода. Почистив дроти, почистив колодязі, і все просто супер, вже наїздив 500 км, машинка летить. Сheck engine погасив простим скиданням плюсової клеми.

Писав гнівного листа на Велет з скаргою і На Віннер (офіційний дистрибютор форд в Україні), ніхто так і не відповів. Може то я сам винен, в тих всіх пригодах, але те що мені хотіли впратити дроти за 1660 грн. без будь-якої на то причини факт.

Доречі причина попадання води дуже проста. Підтікають форсунки омивача, і це є розповсюдженим і відомим і навіть гарантійним багом. А так як травень був багатий на дощі, текло порядно. Коли я питав на велеті про взаємозвязок води в колодязях і форсунок, сказали що форсунки не при чім і то я фігово їздю по калюжах.

Ось такі от пироги. Я на велет ні ногою більше. І тут в допомогу автолюбителю приходять автоспільноти. Спільнота автомобілістів на роботі, порадила мені хорошого майстра на гражах, в нього і пройшов ТО. Все швидко, чудово і недорого, був присутній і все бачив. Стосовно того, що причиною проблем є форсунки, свідчать багаточисельні теми про це на форумах, і мої спостереження. Проблема повторювалась, але силікон рішає))).

Тепер би ще хотілось пригадати український форд-клуб. Цю історію я розмістив у темі де бакланять Велет-авто, але сьогодні я тої теми не знайшов. Висновок. велет-авто працює над своїми мінусами, але не піднімає сарвіс, а просто знищує відгуки. Форд-клуб в свою чергу замість того щоб відстоювати права власників фордів, за якісь каврішкі, допомагає велету. Абідно :(.

Але всевидячие око гугла все бачить, а кеш гугла пам’ятає

З.І. надихнув tivasyk своїми розповідями про авто сервіс.


теги -> : : :

24 коментарі

  • ELECTRIC 07:38 – 08/10/10

    GFC там новенька, а ще там регулярно заливаю повні баки тепер і жодних проблем, взагалі з GFC немаю, можливо твого форда раніше заправляли неважним паливом, а тепер, коли ти перейшов на якісніше – його прокоптило і вся гидота загналася до моторчика. Таке буває, деколи навіть радять дати машині просратися і заправити два баки кращого і дорого пального, на SHEL наприклад.

    Ну і гарно впливає на машину знанян шалених націнок і ремонт на сторонніх сервісах з назвами – тяп-ляп, мій гараж, в діда на селі і ще в якихось вуйків, тоді вже і нема на що нарікати.

  • ELECTRIC 07:38 – 08/10/10

    Але Велет мав би тобі видзвонювати шо 5 хв і питати – ми знайшли проблему там, міняти? А тепер є там, робити? Ти мав би підтверджувати всі їхні пропозиції чи заперечувати, в іншому випадку ініціатива наказуєма – то треба було сказати що поставили без відома і йдіть нафіг.

    Додам, що основна причина псування дротів не механічна, а зношеність електрична, перевантаження, погана електрична система, тощо.

    p.s. “порадила мені хорошого майстра на гражах” – оце і є твоя найголовніша проблема і всі буди, ти не москвічу чи тазіку їздиш, хоча тобі вирішувати.

  • ELECTRIC 07:39 – 08/10/10

    p.p.s. А що це за система коментів? Мусів відповідь на дві поділити :)

  • tivasyk 07:42 – 08/10/10

    дякую за згадку, а найбільше — за чудову публікацію. переконаний, що багатьом власникам автівок — і не лише на фордах у львові — буде цікаво. маю сподіваня: що більше людей свідомо ставитимуться до сервісу своєї (!) техніки, то менше залишатиметься місця для непрофесіоналізму та одвертого саботажу в автосервісі.

  • tivasyk 07:44 – 08/10/10

    @[b]electric[/b]
    [i]> основна причина псування дротів не механічна, а зношеність електрична, перевантаження, погана електрична система[/i]
    тарасе, пригадуй шкільний курс фізики і не фантазуй =)

  • chrishoneybee 07:49 – 08/10/10

    І коли ми вже доживемося до моменту, коли хтось напише: “От і класний в мене авто-сервіс”… :-?

    Так, нашій авто-сім’ї тема також знайома. Недбальство, “розводи” клієнтів “на бабки”, а часом відсутність банальної кваліфікації (якщо сам не приїдеш і не покажеш пальцем де не працює, ніхто тобі того і не пофіксить)…

  • vovsad 07:57 – 08/10/10

    GFC як правило досить достойні заправки, принаймі я ні разу не попадав там на проблемне паливо… А стосовно Велета – так, колєґа з Фордом також на них дуже плюється…

  • tivasyk 08:05 – 08/10/10

    [quote name=”chrishoneybee”]І коли ми вже доживемося до моменту, коли хтось напише: “От і класний в мене авто-сервіс”… :-?[/quote]
    цікаво, що марка та вартість автівки на якість сервісу мало впливає… свого часу довелося читати буквально страшилки про renault =/

  • ELECTRIC 08:24 – 08/10/10

    [quote name=”chrishoneybee”]І коли ми вже доживемося до моменту, коли хтось напише: “От і класний в мене авто-сервіс”… :-?
    [/quote]
    чзпажди хвалю свій сервіс ЮРК – це Рено, ціна- якість відповідає :)

  • ELECTRIC 08:25 – 08/10/10

    [quote name=”tivasyk”]@[b]electric[/b]
    [i]> основна причина псування дротів не механічна, а зношеність електрична, перевантаження, погана електрична система[/i]
    тарасе, пригадуй шкільний курс фізики і не фантазуй =)[/quote]

    нагадаю що я професійний електроенергетик, тому ти сам не фантазуй і викинь нарешті свою дурну звичку заперечувати все що бачиш.

  • Dyak 08:33 – 08/10/10

    [quote name=”ELECTRIC”]GFC там новенька, [/quote]
    Ні,ні, то я по незнанню на GFC грішив, просто співпало що лив сильний дощ і машина була холодна от і залило свічки. І проблеми почались через 10 км після заправки. Того і думав на паливо.
    [quote name=”ELECTRIC”]Але Велет мав би тобі видзвонювати шо 5 хв і питати – ми знайшли проблему там, міняти? [/quote]
    Дзвонили і питали про свічки і заслонку, заслонку погодився чистити свічки ні.
    [quote name=”ELECTRIC”]
    p.s. “порадила мені хорошого майстра на гражах” – оце і є твоя найголовніша проблема і всі буди, ти не москвічу чи тазіку їздиш, хоча тобі вирішувати.[/quote]
    До майстра я ходив вже опісля, і це не стандартний дядько шо жигулі ремонтує, а нормальний майстер з інструментом і обладнанням. А головне відповідальний.[quote name=”ELECTRIC”]p.p.s. А що це за система коментів? Мусів відповідь на дві поділити :)[/quote]
    То просто обмеження в 1000 символів стоїть. Все забуваю збільшити бо сам часом мушу ділити.

  • Dyak 08:40 – 08/10/10

    І ше стосовно дротів, майстер з велету зробив висновок що вони погані, тільки тому що вони були брудні із за води. Він не перевіряв їхні електрофізичні властивості.

    А проблема була просто банальщина, це форсунки склоомивача які посадженні в дірки в капоті, і там нема жодних прокладок, тупо пластик вдірі, от коли сильний дощ воно і текло, а якщо мотор холодний товода не випаровувалась а просочувалась в свічні колодязі. І на велеті 100 про це знають, але вирішили розвести мене на 1668 грн.

    Доречі часто чую що в офіціалів люблять на планових ТО сказати що поміняли якийсь там фільтр а реально ніхто ніц не робив. Кол майстер з гаражу зняв повітряний фільтр двигуна, то був дуже здивований, бо такого брудного ше не бачив. Тобто припускаю що минулого ТО на велеті ніхто ніц не міняв, хоча може бути і причина, невдалої конструкції повітрозаборника в цих двигунів.

  • Dyak 08:46 – 08/10/10

    [quote name=”chrishoneybee”]І коли ми вже доживемося до моменту, коли хтось напише: “От і класний в мене авто-сервіс”… :-?
    [/quote]
    Тойотоводи з роботи хвалять свій, хоча в нас їх малувато для якісної статистики. Всі решта матюкаються.
    [quote name=”chrishoneybee”]Недбальство, “розводи” клієнтів “на бабки”, а часом відсутність банальної кваліфікації (якщо сам не приїдеш і не покажеш пальцем де не працює, ніхто тобі того і не пофіксить)…[/quote]
    В них є лдин дурний козир в рукаві, це гарантія, і народ боїться її позбутись от і їде до них. В мене гарантії вже нема, тому йду до дядька, але люди які мені поардили дядька, їздять на гарантійних шкодах, хюндаях, кіах і міциках, тому я не боявся віддавати форда. Тим більше сам начитався(знайшов в неті інструкцію, для сервісменів офіційних сервісів, все детально в картинках розписано) як це все робиться, і теоретично все що робив дядько зробив би сам, і навіть інструмент не пробема, просто коло ящика з вело інструментом, зявився б ящик завто, але курча авто в двері не пролазить на кухні :). Кароч гаража треба. А так лазив навколо машини з дядьком дивився що він і як робить.

  • Dyak 08:48 – 08/10/10

    Ше мене розчарувала поведінка форд-клуба :(

    Обовязково надрукую собі таку футболку і піду на велет, буду мацати нові форди :)

  • tivasyk 09:00 – 08/10/10

    [quote name=”ELECTRIC”][quote name=”tivasyk”]@[b]electric[/b]
    [i]> основна причина псування дротів не механічна, а зношеність електрична, перевантаження, погана електрична система[/i]
    тарасе, пригадуй шкільний курс фізики і не фантазуй =)[/quote]

    нагадаю що я професійний електроенергетик, тому ти сам не фантазуй і викинь нарешті свою дурну звичку заперечувати все що бачиш.[/quote]

    тарасе, ти перевертаєш все, на чому базується мій світогляд. [b]p.s.[/b] не переконав. зваж: я не заперечую ймовірної деградації компонентів під струмом, а лише твердження про «основну причину псування дротів». втім, ані в тебе, ані в мене немає відповідної статистики, тож пропоную закрити тему.

  • vovsad 09:13 – 08/10/10

    [quote name=”Dyak”]
    Тойотоводи з роботи хвалять свій, хоча в нас їх малувато для якісної статистики. [/quote]
    не з роботи але +1 :)
    хоча після закінчення гарантії не певен шо буду там обслуговуватися.

  • ELECTRIC 09:16 – 08/10/10

    [quote name=”Dyak”]
    А проблема була просто банальщина, це форсунки склоомивача які посадженні в дірки в капоті, і там нема жодних прокладок, тупо пластик вдірі, от коли сильний дощ воно і текло, а якщо мотор холодний товода не випаровувалась а просочувалась в свічні колодязі. І на велеті 100 про це знають, але вирішили розвести мене на 1668 грн.

    Доречі часто чую що в офіціалів люблять на планових ТО сказати що поміняли якийсь там фільтр а реально ніхто ніц не робив. Кол майстер з гаражу зняв повітряний фільтр двигуна, то був дуже здивований, бо такого брудного ше не бачив. Тобто припускаю що минулого ТО на велеті ніхто ніц не міняв, хоча може бути і причина, невдалої конструкції повітрозаборника в цих двигунів.[/quote]

    Як завжди проблема елементарна виявилась :))) Добре що вирішилась. А на сервісах неперевірених краще стояти поруч майстрів :)

  • ELECTRIC 09:19 – 08/10/10

    [quote name=”Dyak”]
    Тойотоводи з роботи хвалять свій, хоча в нас їх малувато для якісної статистики. Всі решта матюкаються.[/quote]
    Незнаю, незнаю, якість сервісу класна, а ціна на запчастини завищена…

  • Dyak 09:35 – 08/10/10

    Як то кажуть “японський мерседес” :)

  • pavlyshyn_a 11:29 – 08/10/10

    Хотів б додати, що дядько на гаражах також вміє пальне зливати 8) Радив б перед ремонтом автомобіля не заправляти його, правда це не вихід з ситуації. :lol:

  • chrishoneybee 11:37 – 08/10/10

    [quote]але курча авто в двері не пролазить на кухні :). Кароч гаража треба. [/quote]
    ооооо! скоро і ти гаражним синдромом захворієш.. :P

  • Dyak 12:44 – 08/10/10

    [quote name=”pavlyshyn_a”]Хотів б додати, що дядько на гаражах також вміє пальне зливати 8) [/quote]
    Нє, нє я все контролював :)
    [quote name=”chrishoneybee”]
    ооооо! скоро і ти гаражним синдромом захворієш.. :P[/quote]
    хто зна, хто зна.

Залишити відповідь

Автор *

E-mail *

URL

Коментар *