60 чоловік

12/22/10
Блог

60 чоловік

Ось такий малюнок прийшов до мене крізь інтернети. Ці фотографії зроблені у Сан-Франциско і оригінал цього колажу був викладений користувачкою Natasha Lloyd на Flickr. Я його локалізував і тепер показую вам.

Думаю цей колаж просто чудово показує чому в багатьох містах проблеми з трафіком. Я впевнений що у Львові переважна більшість авт, як правило, везе лише водія. Наперед знаю, що є ті хто думає що в авто їде 5-ро чоловік. Нехай буде і їм потрібно 12 авт. На фото це три ряди, тобто також немало.

Відтак виникає потреба експерименту. Отже наступного тижня я проведу простий експеримент. Починаючи з 8:30 ранку, протягом однієї години, я рахуватиму автомобілі і кількість людей в них, на якомусь шляхопроводі. В ідеалі було б добре провести одночасно кілька таких експериментів в різних частинах міста. Тому якщо є бажаючі зголошуйтесь.


27 коментарів

  • SunMetal 14:11 – 12/22/10

    Для чого тобі той експеримент.
    >>>у Львові переважна більшість авт, як правило, везе лише водія
    це правда, сам себе одного переважно вожу :) … і бачу поруч на дорогах більшість таких (виняток це вихідні)

  • Андрій 14:23 – 12/22/10

    не “на протязі однієї години” а “протягом однієї години”.

    на протязі можна стояти. (протяг – вітер, російською “сквозняк”)

  • Маркіян 14:25 – 12/22/10

    Питання в тому, щоб люди почали кооперуватись і замість того щоб самим їздити – брали зі собою сусідів-друзів-знайомих. Якось домовлялись, мол нині ти мене забираєш і відвозиш, а завтра я тебе. Така штука називається car sharing. Зазвичай таке роблять при фінансовій кризі, але при такій загруженості доріг – це могло б помогти.

  • ELECTRIC 14:38 – 12/22/10

    А для чого тобі рахувати авта і їх пасажирів? Рахуй голубів :)

    Авто на то і авто щоб возити когось, переважно одну людину, максимум це 7я, проте в теперішньому часі, коли авто стали доступні більшості, це логічно, що в ньому буде по одній людині.

    :)

  • ELECTRIC 14:40 – 12/22/10

    [quote name=”Маркіян”]Питання в тому, щоб люди почали кооперуватись і замість того щоб самим їздити – брали зі собою сусідів-друзів-знайомих.[/quote]
    ага всі стануть матерями терезами і будуть таксувати нахаляву. А грачі у Львові не прижились, їм ноги з дуп таксісти подьоргували,жартую, скоріше просто у львові немає такої традиції.

  • dyak 19:12 – 12/22/10

    [quote name=”SunMetal”]Для чого тобі той експеримент.[/quote]

    [quote name=”ELECTRIC”]А для чого тобі рахувати авта і їх пасажирів? Рахуй голубів :)
    [/quote]

    Рахувати буду щоб знати хоч приблизну статистику. І з іншими поділитись.
    Статистика по голубам мене не цікавить :)

    [quote name=”SunMetal”]
    це правда, сам себе одного переважно вожу :) … і бачу поруч на дорогах більшість таких (виняток це вихідні)[/quote]
    Та я теж часто їздю коли шось габаритне тре везти. Там бульби мішок. Чи ше шось. А ну і в басейн.

    [b]2Андрій[/b], дяки виправив. Давні читачі знають що я з граматикою українською не дружу )). Пора мабуть ставити плагін, якй буде мені про помилки казати по контрол-ентеру.

    [b]2Маркіян[/b], так я в курсі про car sharing, і навіть знаю спроби організувати таке у сихівчан, але не знаю чи щось вийшло. Ше десь чув що в штатах в деяких містах на локальному рівні діє закон де без обєктивної причини не можна самому їхати в авто. може і чутки.

    Ну і в штатах мені здається якось офіси і бізнес райони дуже розділені тобто дуже локалізовані місця між якими легко налаштувати грузопотоки.

    [b]2ELECTRIC[/b], мова йде про те щоб ділити і витрати, а не нахаляву.

    Я вже давно переконався, що їздити самому в авто при можливому альтернативному варіанті. Це глупо і з точки зору витрат часу і грошей. Комфортніше так, за поганої погоди і т.д., але довше і дорожче.

  • Serjart 20:54 – 12/22/10

    Крута соціальна рекламка. Думав про авто, але зрозумів, що воно мені не потрібно. Можливо колись і придбаю, якщо возитиму не тільки себе. На роботу мені пішки 20 хвилин.

  • zymova 20:57 – 12/22/10

    Київ точно в більшості своїй не пристосований до тієї кількості авто, які зараз в ньому існують. паркування суцільна біда і для власників, і для пішоходів. в мене у вдорі просто жуть.
    затори. вони в першу сергу через перевантаженість міста машинами, бо коли місто будувалось на таку кількість навіть в перспективі не розраховували. одне з найважчих місць в Києві зараз трохи розвантажили за рахунок естакад. і це очевидно єдиний вихід в нашому випадку. але лишаються з’єднання берегів. мости через Дніпро довше будуються. у Львові я таких естакад просто не уявляю)))

  • zymova 20:59 – 12/22/10

    [quote name=”Serjart”]Крута соціальна рекламка. Думав про авто, але зрозумів, що воно мені не потрібно. Можливо колись і придбаю, якщо возитиму не тільки себе. На роботу мені пішки 20 хвилин.[/quote]
    щодо свого міста, можу вигадати лише 2 причини мати авто: 1 — зручно закупляти продукти на тиждень не відриваючи руці)) 2 — зручно в будь-який момент з цього міста звалити подалі))) самим Києвом на авто їздити — то справжнє сафарі)))

  • Dyak 21:05 – 12/22/10

    [b]2Serjart[/b], аналогічно, але я вже ліпше на ровері :).

    [b]2zymova[/b], як і інші великі міста України.
    А що говорити про такі міста як Львів, особливо центр, який взагалі на конів розраховувався.

    Ось троха статистики
    Період населення, автомобілів, тис.
    1.01.2001 832.8 52
    1.01.2002 835.5 70
    1.01.2003 834.8 84
    1.01.2004 831.2 102
    1.01.2005 827.2 111
    1.01.2006 818.9 125
    1.01.2007 814.5 130
    1.01.2010 — 150

  • Nazaruk 09:12 – 12/22/10

    наврядчи ці фотографії з Сан-Франциско. архітектура типово європейська.
    попробую долучитись до підрахунку, і, з твого дозволу, використаю цей текст у одному своєму майбутньому матеріалі.

  • Dyak 09:17 – 12/22/10

    Точно, я шось не звернув уваги.

  • усамедж 09:31 – 12/22/10

    для багатьох авто є не просто альтернативою автобусу, роверу чи своїм кросовкам. авто – це наче годинник відомого виробника, який здалека видно. авто – це демонстрація приблизно такого: “одногрупнику, якого я не бачив ще з третього курсу! вчителю, який поставив мені трійку за чверть! дівчино, яка не вважала мене достойним (як у випадку з цукербергом)! погляньте ви всі, поки я стою в пробці (це насправді не так вже й незручно, он люди в трамваї теж сидять поки ми в пробці, і трамвай навіть не може нікого об’їхати)(вони можуть вийти і пройти пішки, але то інша історія)(а в пробці мене всі можуть роздивитися)! я не такий вже й лузер, як ви думали. я стою в пробці на мому новенькому ланосі (чи шо в кого там є). я не підвезу нікого, бо чого би це я таксував нахаляву (пофік шо більша частина маршруту нам підходить, і витрати бензину не будуть сильно відрізнятись від того, чи сидить в салоні одна людина, чи дві)! мені печатки з техпаспорта злізуть, якщо я буду їздити в машині, яка не моя, лиш через якісь дурацькі пробки, та ще й на задньому сидінні (здоровий глузд каже, що як економити, то економити – хай в машині їде 4-5 людей, а не один пузань).

  • усамедж 09:32 – 12/22/10

    сучасне авто в нас (дай Боже аби я був неправим) – це замінник посадженого дерева (квартира заміняє будинок, син все ще лишається актуальним, однак є випадки, коли достойне авто заміняє усе). сучасне авто – це мірило того, наскільки ти успішний в житті (тут не йдеться про цікаву роботу, високооплачувану роботу, а власне про те, що ти маєш мрію і всі бабці з італій португалій грецій канад і тд хочуть помогти щоби наша гордість сім’ї була фест хлопом), наскільки ти можеш йти до своєї мрії! сучасне авто – це не просто засіб пересування, це часто стає хоббі – люди сидять на форумах (знаю випадки коли люди сидять на гламурних автофорумах, але не мають власної машини), дивляться автопередачі, купують автожурнали. звичайно, це часом потрібно, але в більшості випадків це просто протирання штанів в інтернетах, що доказують більшість тем на автофорумах (до речі не лише автофоруми підпадають під таке визначення.
    досить патякати, підсумую
    лише дві категорії людей мають право на авто без всього вищенаписаного в моїй свідомості: 1. люди, в яких є власна сім’я 2. люди, які часто виїжджають за місто чи живуть за містом. решта – це люди, які мріяли не про те.

  • nnn 19:40 – 12/22/10

    чув від колєги що в штатах є окремі полоси для автівок з 3+ пасажирами і вони менше завантажені ніж звиклі.

    Усамедж трохи перебільшуєш як завжди )) Хоча я по обидвох пунктах проходжу =)))

  • ELECTRIC 21:13 – 12/22/10

    усамедж, ото торкнуло, цікаво, а обстеження в психіатра пройшли?

  • усамедж 11:14 – 12/22/10

    [quote name=”nnn”]Усамедж трохи перебільшуєш як завжди )) Хоча я по обидвох пунктах проходжу =)))[/quote]
    ти лише по одному проходиш – власна сім”я то коли з дитиною :-)

  • усамедж 11:15 – 12/22/10

    [quote name=”ELECTRIC”]усамедж, ото торкнуло, цікаво, а обстеження в психіатра пройшли?[/quote]
    дай вгадаю – є власна машина, на якій переважно їздиш по місту і сам?

  • zymova 11:24 – 12/22/10

    от тому я люблю метро. воно під землею єдине покищо і заторів не буває))

  • ELECTRIC 12:13 – 12/22/10

    [quote name=”усамедж”]
    дай вгадаю – є власна машина, на якій переважно їздиш по місту і сам?[/quote]
    я з тобою на ти не переходив невідомощо.
    а авто є тільки ти свої припущення застосовуй виключно до себе.

  • ELECTRIC 12:14 – 12/22/10

    [quote name=”zymova”]от тому я люблю метро. воно під землею єдине покищо і заторів не буває))[/quote]
    біда що ті метра є не всюди :)

  • MaryanR 22:33 – 12/22/10

    Авто я собі купував виключно для задоволення. Теоретично їздити маршрутками можна навіть з Рясне, хоча краще вже пішки звідти вибиратися. Теоретично при потребі можна і таксі собі замовляти. Але то не для мене.

    Я маю 30 хвилин в день, коли я можу спокійно посидіти, послухати музику в тиші, подумати про щось хороше, відійти від робочого шуму і метушні, не перейматися чужими проблемами і не намагатися їх кожному вирішити. Відчути швидкість життя і одночасно баланс цієї швидкості. Відчути що є речі, які просто працюють, які є такими ж надійними як рух Землі навколо Сонця.

    Це є 30 хвилин в день, на яких тримаються всі решта 23 з половиною години. Це є 30 хвилин, протягом яких я їду своїм автомобілем з роботи додому.

    Чи ви думаєте, що я потребую ще когось випадкового протягом тих 30 хвилин? Чи ви думаєте, що для мене краще перейти на маршрутки чи попутки? Переходьте тоді на хліб і воду – так значно оптимальніше.

    Ну, звісно ж, то не стосується друзів, яких я частенько підвожу. Я це роблю не для абстрактної оптимальності – а виключно заради доброї компанії.

  • Dyak 22:53 – 12/22/10

    Рясне підпадає під варіант “за містом”, ну і в тебе дітлахи.

    Стосовно їзди автом. В мене позиція така яку пропагують німці з ГТЗ, раціональне використання авто. Або ще вони кажуть уникнути надлишковості.

    В твоєму випадку, будь яким іншим транспортом, буде добиратись більш як 30 хв. відповідно і авто оправдано, хо я розумію “час для себе” (особливо сподбались метафри :) ).

    В моєму випадку очевидно що просто їздити на роботу, то є нераціонально. Бо то всього 2,5 км. І то як тре бульби купити з цибульою і т.д. Я вже їду машиною, бо розлінився з тою машиною. Раніше во як робив
    [img]http://lh4.ggpht.com/_LC20RxkzUDo/S5C8uE9rHCI/AAAAAAAALt8/KY_OURDymz0/s400/2010_03_03.jpg[/img]

    Якщо говорити про картинку. То є чудовий приклад колаборації, колишнього власника форда і одного дядька в шкіряних штанях :). От якби дядько в шкіряних штанях, замість купи об’єктивів купив авто, і їхав би що ранку в хвості в колишнього власника форда, от тоді був би якраз приклад першого випадку з картинки.

    Взагалі я не проти автомобілів, мене пре їздити. Але не в заторах. ну і не дуже пре коли ти машину грієш і чистиш від снігу стільки ж або й довше ніж їдеш :)

    Взагальному я за то щоб всього було вміру.І людей в машинах, і людей верхи, і в маршрутках. Гармонія )

  • MaryanR 09:59 – 12/22/10

    [quote name=”Dyak”]…

    Взагальному я за то щоб всього було вміру.І людей в машинах, і людей верхи, і в маршрутках. Гармонія )[/quote]

    О! З цим згоден. А то – порубати всіх, порубати…

  • Piton 15:20 – 12/22/10

    Це в Бірмі, столиця М’ямні, по-моєму діє таке правило, що в центр міста не можна в’їзджати на авто, яке містить менше 3-ох пасажирів… і там бомжі знайшли як на тому можна заробити. Вони стоять на узбіччі перед центром і за окрему плату сідають до тебе в машину і їздять куда тобі треба по центру… =))) А в Франції зараз хочуть обмежити в’їзд джипіків до центральної частини міст, щоб тим самим розвантажити місто від здорових джипо-автобусів…

  • MaryanR 20:53 – 12/22/10

    [quote name=”Piton”]…. щоб тим самим розвантажити місто від здорових джипо-автобусів…[/quote]
    Ну так… Ідіотів вистарчає всюди. Річард Хаммонд наводив статистику, ще пару років тому, про результати роботи таких оптимізаторів в Британії.

    Вцілому вийшло що після чотирьох років тяжкої роботи оптимізаторів руху середня тривалість автомобільної подорожі збільшилася лише на 16 відсотків. І то при тому, що кількість автомобілів за той самий період не змінилася зовсім. Схоже, що останнім часом тих йолопів почали експортувати в Україну.

  • Олежик 16:26 – 12/22/10

    [quote name=”Dyak”]…
    В твоєму випадку, будь яким іншим транспортом, буде добиратись більш як 30 хв. відповідно і авто оправдано, хо я розумію “час для себе” (особливо сподбались метафри :) ). …

    [/quote]
    Хлопці-дівчата, а мотоцикл як же ж?..
    + корків, впринципі, не існує. Тре стояти хіба на світлофорах.

Залишити відповідь

Автор *

E-mail *

URL

Коментар *