ВелоЗалізниця
Думки
От цікаво, в нас в державі все робиться з точки зору кого? Чиновників, які врішують щось зробити але роблять це неправильно? От банальний приклад: потрібно зробити тротуар. Десь за стінами міського королівства, зберуть цілу "камісію" архітекторів, логістів і т.д. Які будть 6 місяців думати а потім прокладуть той тротуар. В кінці кінців люди далі будуть ходити не по ньому, а там де їм зручніше. Питання, чому не покласти тротуар там де витопчена трава? Логічно… Людина завжди шукає де краще. І не треба було б тої бюрократії і т.д.
До чого я це все веду. А до того що чому Укрзалізниця не зробить спецальні вело вагони там де їздить багато велосипедистів, чому б не зробити спеціальні полички в тих поїздах де їздить багато лижників. Знаю що в Україні є кілька поїздів де є спец вагон для велотехніки. Цікаво чим керувались чиновники пускаючи той потяг саме по тому маршруту?
Далі невеличка підбірка нагуглених, і не тільки, фоток вело вагонів.
dyak 12:31 – 12/15/08
За чистоту коліс згідний, в польськоу вагоні навіть ніхто не перевіряв чистоту коліс абощо, це нікого не цікавить, є місце і все.
В Київський потяг нас взагалі немали права впускати, бо потрібно мати вело чохол, і ровер має бути розібраний. Просто провідник нормальний попався і то була 3 ночі.
І ще одне колеса в польському поїзді виглядають так після 20 км польшею, а наші це після 6 км Україною :-)
В темі 17:43 – 12/15/08
Дуже зручно. Наших вагонів це не стосується =)