ВелоЗалізниця

12/15/08
Блог

Велосипед і потяг

Думки

     От цікаво, в нас в державі все робиться з точки зору кого? Чиновників, які врішують щось зробити але роблять це неправильно? От банальний приклад: потрібно зробити тротуар. Десь за стінами міського королівства, зберуть цілу "камісію" архітекторів, логістів і т.д. Які будть 6 місяців думати а потім прокладуть той тротуар. В кінці кінців люди далі будуть ходити не по ньому, а там де їм зручніше. Питання, чому не покласти тротуар там де витопчена трава? Логічно… Людина завжди шукає де краще. І не треба було б тої бюрократії і т.д.

    До чого я це все веду. А до того що чому Укрзалізниця не зробить спецальні вело вагони там де їздить багато велосипедистів, чому б не зробити спеціальні полички в тих поїздах де їздить багато лижників. Знаю що в Україні є кілька поїздів де є спец вагон для велотехніки. Цікаво чим керувались чиновники пускаючи той потяг саме по тому маршруту? 

 Далі невеличка підбірка нагуглених, і не тільки, фоток вело вагонів.

Вело Вагон  Вело вагон  Вело вагон
 
Перевезення велосипеда   Перевезення велосипеда
 
А нижче фото як ми перевозили ровери в приміському потязі у Польші
Перевезення ровера
 
А це фото показує як ми перевозили ровери в крутому Укрзалізничному потязі Краків – Київ
 Укрзалізниця


3 коментарі

  • dyak 12:31 – 12/15/08

    За чистоту коліс згідний, в польськоу вагоні навіть ніхто не перевіряв чистоту коліс абощо, це нікого не цікавить, є місце і все.

    В Київський потяг нас взагалі немали права впускати, бо потрібно мати вело чохол, і ровер має бути розібраний. Просто провідник нормальний попався і то була 3 ночі.

    І ще одне колеса в польському поїзді виглядають так після 20 км польшею, а наші це після 6 км Україною :-)

  • В темі 17:43 – 12/15/08

    Дуже зручно. Наших вагонів це не стосується =)

Залишити відповідь

Автор *

E-mail *

URL

Коментар *

Підпишись

Пузомірки

UA TOP Bloggers
Український рейтинг TOP.TOPUA.NET