Велотрек СКА

07/14/10
Блог

Фінішна пряма

Світлини

Як я писав, минулого тиждня попав я з Усамкою на велотрек СКА. Попав випадково, і там якраз випадково проходив чемпіонат України з велотреку. Раніше я думав, що велотрек це просто прості велосипеди і не цікаве крутіння по колу. Але тільки ми зайшли на трек, я зразу змінив думку.

Хто незнає, особливість трекового велосипеду, це одна глуха передача(колесо і педалі обертаються постійно) і відсутність гальм.

Ще до виходу на менж, було приємно бачити повно велостоянок в приміщенні, і повно роверів в боксах, прямо як коні в конюшнях. Повно підлітків з велосипедами. А коли ми вийшли до полотна. Це було щось, гул покришок об полотно проносився з шаленою швидкістю повз нас.

Перший на велосипеді Еней

Велосипеди різні, від радянських ХВЗ, до elin’ів та заборонних Енеїв виробництва Antonov’a. На фото зверху добре видно Еней. Народ їде групою, і як казав веломеханік, то вони котяться, а рубілово починається на останьому колі. Хоч вони і “котяться”, хоча в реалі летять, якщо відвалився від групи, фіг доженеш. При чім бачили як група на коло відірвалась від відставшого.

Перед стартом

Так як всі майже намертво причіплені до ровера, старт виглядає таким чином. Всі виїздять на полотно, тримаються за бортик, коли всі готові, починається рух, але це ще не старт, так вони їдуть одне коло, і коли коло завершується, суддя стріляє, і народ рве.

Летять

Синя лінія зветься “лазурний берег”, на неї заїздити заборонено. А місце між синьою і червною лінією, це спринтерський коридор.

Віраж

Кажуть Львівський велотрек найбільший в Україні. А віражі найкрутіші, можливо навіть в Європі. І тут теоретично б проводили чемпіонат Європи якби не стовпи що тримають дах. Вони на віражах обкручені матрацами, як опори підйомників на лижних курортах.

Віраж

В групі постійно йде зміна лідера, тобто не то шо хтось когось обганяє, а так простіше їхати групою.Заміна виглядає так, що то хто їде перший, просто зміщується вправо(наверх), а той хто позаду трішкивисувається вперід.

віраж

Ми трішки говорили з механіком, і він нам розповідав про різні технічні особливості трекових велосипедів. Найлегші досфгають ваги приблизно в 4,5 кг, а на змаганях тре щоб було здається більше 6, тому їх обтяжують. Колеса окрема мова. Є шприховані, а є де замість шприх диск з карбону. Там шприх нема, в деяких є наповнювач. Нам дали одне помацати, колесо вагою грам 500-700, ще радянське, з радянським карбоном. Кажуть що сучасні колеса в середньому коштують 1500 євро, але цікаво те що ти раз впав з таким колесом і викинув.

Відрив

На фото, останнє коло, чувак пішов у відрив. Виглядає воно так, як в авто їдеш спокійно і раптом втискаєш “газ до дехи”.

Віраж

Загалом, дуже цікаво. Коли я фоткав, то до мене підійшов один з тренерів, і запитав на якому каналі то буде, це говорить про то що дуже мало висвічується діяльність трековиків, а шкода. А трекові ровери, хоч і максимально прості, але реально то “апарати космічних технологій”. А ну і фоткати там складно, темно і всі бистрі.


17 коментарів

  • ALex 10:49 – 07/14/10

    колись в дитинстві також був на треку – враження як ти і описав – тіко все по-дитячому крутіше чим на справді :D
    ну і фотки зачот

  • vovsad 11:10 – 07/14/10

    Ндя, судячи з трибун не багато людей було вкурсі про чемпіонат.. :(

  • Dyak 11:15 – 07/14/10

    Угу, нажаль так, зрештою думаю багатьом би було цікаво, але відсутність інормації і не самий вдалий час, як правило з 10 ранку до 4 дня по буднях, роблять своє діло.

  • osai 11:34 – 07/14/10

    цікаво з якою швидкістю їздять…

  • Dyak 11:55 – 07/14/10

    ми приблизно засікали за скільки часу котять 1 коло, не останнє, то виходило 35-40 км на год, але останнє значно швидше.

  • усамич 08:09 – 07/14/10

    то коли скретч (трекова дисципліна така), і можливо ще якісь, де старт не з місця, а з льоту, то старт від бортіка. коли гонка на переслідування, то в нас тренер тримає за підсідло гінця. виглядає трохи дико, але потім розумієш, шо по іншому ніяк, то хіба в європі кажуть є спеціальні підставки.
    а взагалі ше є всякі кейріни, медісони, командні гонки і тд. хотів би на то подивитись, але знову ж таки, з 10 до 16ї, і то якби не те, що одному чуваку встрілила в голову ідея фікса, то про змагання взнали б ще менше людей ;)

  • Elephant 09:11 – 07/14/10

    Сьогодні я вперше спробував сам поїхати по треку. Це було крутіше за все на світі. Крутіше у всіх значеннях: в прямому, бо коли наблизився до віража, то він здавався мені стіною під кутом 60-70 градусів до горизонту; в переносному, бо споглядати збоку – це ніщо впорівнянні із знаходженням там і крутячи як навіжений.
    Я їхав зі співвідношенням передач 48х16 – стандартне з яким я їжджу по місту. На треку мені доводилось пристойно розкручувати педалі, щоб увійти у віраж. Крім того постійно боявся сповзти з треку при повороті, оскільки якщо рулем чуть дьоргнути, то втрачаєш колію і тупо скользиш.
    Так мої перші кілька спроб увійти в поворот закінчувались катулянням по полотну і кільком подряпинами та синцями. Вже подумав, що не зможу цього зробити взагалі, але після кількох невдалих спроб, я таки зумів пройти віраж і це вартувало всього, що я будь-коли переживав на велосипеді.
    Після двох кіл ноги неначе відвалювались, і я зрозумів, що в наступний поворот увійти мені просто не розкуртити до потрібної швидкості – треба більше тренуватись. Поки-що два кола підряд це мій рекорд.
    В понеділок зранку піду туди знов. Вже не можу дочекатись.
    Велика подяка за допомогу та терпіння тренеру Валерію Романенку. Якби не він, цього всього не було б.

  • Dyak 09:20 – 07/14/10

    Кльово. А стосовно 2 кіл, недармо ті о там постійно возяться мають не ноги а поршні локомотивні :)

  • усамедж 09:28 – 07/14/10

    заживай-заживай, моя бідна рука, заживай-заживай, я тебе покатаю на треку, ура!
    віват валерій романенко, віват

  • Dyak 09:34 – 07/14/10

    ото я уявив, ровер з багажником на треку :))))))))))))))))

  • усамедж 11:26 – 07/14/10

    я багажник за 5 хв зніму, а от якого облизня спіймає той, хто хоч і їздить на правильному діаметрі обода, але все решта для треку є предметом ще більшого рофлу, залишається відкритим питанням. хоча я завжди дам покататись людині, яка не сміється з мого ровера

  • sawel 15:50 – 07/14/10

    Всім привіт! Я з Київа, мрію проїхатись по треку, алє як всі знають, київський трек пошкодили і їздити по ньому неможливо. І я хочу запитати, як у Львові з тим щоб проїхатись, чі потрібно якесь особливе запрошення? Чі працює він після нового року?

  • Dyak 21:53 – 07/14/10

    Привіт, такі питання до товариша [b]Elephant [/b], він там недавно возився )

  • Elephant 06:20 – 07/14/10

    Привіт Sawel,
    Якщо ти хочеш орендувати трек на якийсь час, то це буде складно і дорого… Я вже пробував.
    Якщо ж просто проїхатись, то потрібно домовлятись із тренером, щоб він за тобою понаглядав.
    Я планую туди знов піти з початку грудня. Після нового року трек працюватиме, але потрібно узгодити розклад з Валерієм (тренером) – він не проти, щоб хлопці приходили і пробували їздити…

  • sawel 11:22 – 07/14/10

    Дякую.Хочу десь через місяць закінчити збирати свій ровер. І тоді їду. Вжє дочекатись неможу))

  • усамедж 18:16 – 07/14/10

    фікс місяць збирати? нормально так. там ж один палка два струна, тобто рама і колеса, грубо кажучи. давай за тиждень збирай. якщо щось треба – може зміг би допомогти, як то шатуни старі віддати чи руль

  • Слім 17:46 – 07/14/10

    я туди хожу макс.швидкість-це 40-50 км на год.)

Залишити відповідь

Автор *

E-mail *

URL

Коментар *