Шкідливі ремонти…

08/05/13
Блог

Зараз весь Львів в ремонтах, і в ремонтах різноманітних. А ще ремонти роблять різні організації і люди з інших країн. Якби я був якимось статистом чи соціологом чи психологом то можливо б пробував досліджувати ці ремонти, тобто не самі ремонти, а що відчувають мешканці міст, працівники що роблять ремонти і т.д. За одне літо можна було б покрити хороший кусок такого дослідження. Але я щось відхилився від теми. Взагалі останнім часом багато цікавлюсь міською інфраструктурою, і дуже звертаю увагу на пов’язані з цим речі. І сьогодні хочу показати один приклад, який мене нервує.  Отже історія наступна.

Є така вулиця Коперника з велодоріжкою. Це тільки одна частина вулиці, на іншій зараз триває ремонт.  А ще під тротуаром повз велодоріжку прокладені кабеля від підстанції. А хто дітки скаже як в нас прокладають кабеля? Правильно беруть 10 чоловік з лопатами і ті викопують траншею, кладуть кабель і закопують. Якщо тротуар був асфальтований то траншею заасфальтовують латкою, як правило похабно і лишається такий собі шрам на тілі міста, якщо там була бруківка то ймовірно через певний час вона провалиться.  Через півроку знову потрібно кабель, і ті самі браві хлопці з лопатами повторюють процедуру. Про доцільність такого способу прокладання кабелів мабуть не варто говорити, бо то глупість ше та. Мене більше хвилює процес такого прокладання.

А процес виглядає наступним чином.

Люди відповідальні за прокладання кабелю, абсолютно не цікавляться як їхній процес інтегрується в життя міста, тобто є задача прокласти кабель, а все решта зачекає.

Таким чином на тротуарах і велодоріжках виростають купи землі, піску і бог знати ще чого.

Пішоходам нічого не залишається як йти по дорозі, про інвалідів, мам з візочками, сліпих людей я взагалі мовчу, тут реально можливі серйозні травми.

Звісно що це все утворю купу пилюки, а якщо пройде дощ, то окрім болота на тротуарі, воно змиває найдрібніші частинки ґрунту на дорогу.

І навіть якщо вони приберуть за собою ґрунт, то те що витікло на дорогу ніхто прибирати вже не буде.

На верхньому фото видно що вже траншею засипали, але то все ще стояло в такому стані більше тижня, мабуть щоб ґрунт всівся, а за цей час дощі своє вимили.

Отже якщо підсумувати, що ж ми маємо з того всього?

  • Кілька тижнів користуватись тротуаром не можливо;
  • Небезпека для неповносправних верств населення;
  • Та і для повносправних небезпека пов’язана з виходом на проїжджу частину;
  • Шрам на тілі міста;
  • Пилюка
  • Ймовірно повтор того всього через рік-два;

Ще хочу додати про пилюку. Взагалі то її не має бути в місті і методів боротьби маса, починаючи від запобігання її аояви (під час ремонтів, або просто видування з клумб, парків і т.д., доглянутими системами водостоку) і закінчуючи якісним прибиранням міста, колись може треба окремо написати.

Варто розуміти чому пилюки немає бути. І в першу чергу тут здоров’я мешканців міста.  В пилюці маса збудників всякої фігні, попадає вона туди різними шляхами, харкають люди пси сцяють, гниє щось, пташки срають, і ще 1000і способів. Коли по дорозі проноситься автомобіль, то це все піднімається в повітря, попадає в офіси квартири в авто, і в кінці кінців в носоглотки людей. Далі думаю все ясно.

Я не хочу зараз говорити про те що має бути більше фінансування і т.д. Я думаю що насправді проблема в конкретних людях які працюють на конкретних посадах, в тих що керують бравими хлопцями,  що контролюють процес, і результат, тих хто має карати тих хто контролює, і т.д. Насправді зробити все добре не важко. Кабель як правило кладеться за рахунок замовника, і відповідно це діло фінансується добре, я чомусь впевнений що за документами по вулицях в нас їздять поливайки і поливають місто, по факту ні, думаю що по документам каналізаційні стоки чистяться регулярно, по фатку теж думаю ні.

Ось покажу кілька прикладів, як це робиться закордоном, те що бачив на власні очі.

Ось таким простим і банальним способом, в Барселоні позбуваються болота на тротуарах, і не заважають проходу.

В мене чомусь чуйка що серед тих хлопців ліворуч, що попали в кадр є якийсь Микола або Петро, тому проблема точно не в рядових роботягах, а в тих хто слідкує за їхньою роботою.

Наступні фото з німецького Берліна. В них взагалі нанотехнології в порівнянні з нами.

Праворуч ремонтується щось там під тротуаром. тому ліворуч на дорозі з таких пластмасових парканчиків, зробили тротуар.

І ніхто нікому не заважає, і навіть сліпа людина не попаде в яму чи на лопату Миколі.

І навіть людина в інвалідному візку має шанс на пересування містом, тимчасовий пандус тому доказ.

До стовпців зручно привязувати тимчасові знаки.

Якщо придивитись то можна побачити чотири тимчасових світлофори, тобто всі щогли світлофорів що на фото тимчасові. в таких бетонних  основах, як парасольки для літніх майданчиків.

Ось так от пироги. Насправді я не вимагаю то го що в Німеччині, але хоча б так як в Барселоні  можна було б і робити. Ну і пилюка то є біда.


3 коментарі

  • Natali 20:03 – 08/05/13

    пилюка і болото у нас – то вже не то що біда, а катастрофа, на пару із іншим сміттям та собачим лайном по тротуарах

  • Osuhol 09:37 – 08/05/13

    До речі як не прикро, в тій же Москві зараз на порядок чистіше. Полиаайки постійно. Майданчики огорожені. Тут більше від влади і її пріоритетів залежить. Ну і карати порушників на штрафи.

  • Невідомий Добродій 17:18 – 08/05/13

    Ви жителі міста Лева чи приїжджі туристи? Ви живете і працюєте у Львові, а влада вашого міста тільки працює в ньому. І це різні речі. Високопосадовці (не у всіх міста і не завжди) проживають за містом, добирають на роботу (в більшості випадків) одним й тим самим шляхом, на якому зазвичай все – гарно, красиво, прибрано, а то й простіше – нема там ніяких проблем, які бувають на вулицях простих смертних. Посадовці нижчого рангу, живуть у місті, але вони, мовчазні глисти, які (можливо) мріють жити, як ті скоробагатьки. Тому, чому б звичайним мешканцям міста не виявити ініціативу в прибиранні ось таких от брудних місць? Я не натякаю про всілякі там совкові суботники для цієї мети. Розумію, вільного часу зазвичай не так багато, але ж спробувати варто, що ви втрати, якщо не спробуєте? Змінити власне ставлення до сміття займе – дві хвилини. Однодумці; руки, які ростуть не із дупи; голова на плечах; досвід з закордону – ось така не хитра формула прибирання вулиці, для того, щоб показати приклад іншим. В Європі ж не еліта прибирає вулиці від сміття, а звичайні люди, які розуміють, що сміття буде заважати не тільки городянам окремого району, а згодом і їм особисто. Якщо ж хочемо жити, як в Європі, то потрібно думати, як європейць поєднуючи риси українця (не совкового).

Залишити відповідь

Автор *

E-mail *

URL

Коментар *