Велодоріжка на Коновальця

08/09/13
Блог

Ще минулого року на одній частини вул. Є. Коновальця  зробили ремонт, і проклали вело доріжку. Особливість організації руху така, що на вулиці організований односторонній рух, але напрямок в якому повинні рухатись велосипедисти є протилежним до авто руху. Це так звана Contraflow lane.  Про існування цієї доріжки я знав давно, але якось не їздив, а от нещодавно спробував, і так мені сподобалось. Взагалі дуже класно зараз на тій вулиці. І найголовніше що це якраз дорога на роботу, і я щодня тепер там їздю. Дуже подобається маркування доріжки, особливо жирна полоса. Але є кілька нюансів.

Перший нюанс, що доріжка промаркована, але не ознакована, тобто формально вона не є велодоріжкою. Відсутність правильного ознакування призводить до того що водії вважають що велосипедисти порушують правила їдучи проти руху, хоча формально вони їх і справді порушують, за умов відсутності знаків. А знаки потрібно встановлювати в трьох місцях. Перша точка це початок велодоріжки. І виглядати він має ось так(фото Олега Шміда):

kbr

Цим фактично закриється питання порушення ПДР велосипедистами. Другою точкою має бути перехрестя вул. Є.Коновальця і вул. Грюнвальдської. Тут є два нюанси. Перше що за умов такого ознакування як на фото нижче,  велосипедист знову порушує правила бо з боку вулиці Грюнвальдської стоїть знак про рух в одному напрямку зправа наліво, і друге що існує реальна загроза для велосипедистів, бо водій який виїзжає він дивиться праворуч, оскільки за знаками зліва нікого не має бути.

Наскільки мені відомо, з постів Олега Шміда на форумі, то рішення по ознакуванню вже прийнято на комісії по безпеці руху, але затримка за виконанням рішення Франківською РДА.

І наостанок, кінець велодоріжки. Вона закінчується перед перехрестям з вул. Мельника. Особливість перехрестя така, що три дороги що приходять на перехрестя є двосторонніми, а одна, власне по якій йде велодоріжка є односторонньою, з напрямком руху від перехрестя. Тому потрібні знаки, перед заїздом на вулиць, як б вказували на наявність велодоріжки.

Також з цієї особливості випливає те що немає світлофорів як і б регулювали поведінку велосипедів, адже, і велосипедисту не очевидно коли можна рухатись. Єдиним фактором яким би велосипедист мав би користуватись, задля своєї безпеки, чи можна йому перетинати перехрестя, це є пішохідний світлофор, праворуч від велодоріжки, і рухатись лише тоді коли там зелене. І то рухатись лише прямо або праворуч, для руху ліворуч, варто проїхати прямо, спішитись і перейти Коновальця по пішохідному переходу, а потім вже по Коновальця їхати назад і повертати праворуч.

Наразі ось так хитро, але не зважаючи ні на що, їзда по цій доріжці, мені приносить неабияке задоволення.

Update 19/9/2013 Поміняли знак при вїзді на вулицю з мельника. Раніше було просто два стрілки, тепер три і ровер ))


10 коментарів

  • Андрій 23:30 – 08/09/13

    Воно звичайно тішить, що велодоріжок побільшало, але їх уривчатість мягко кажучи це все одне, що їх немає…
    Ось, для прикладу Липинського – ну класно ж…, але… Доїхав до Чорновола і далі їдь як собі хочеш…

  • diak 12:40 – 08/09/13

    Нажаль так не буває що все й одразу, де ремонтують дорогу/вулицю там і роблять велодоріжку.

  • mihael 15:06 – 08/09/13

    Привіт, ось вже близько двох місяців як я роверист і з того сі дуже тішу. То мій перший в житті ровер а я цього року вступаю до клюбу
    “п’ятидесятників”.До справи роверової ставлюся дуууже серйозно, можна сказати “професійно”. Дивлюся всі можливі сайти,читаю купу всякої інформації. Ваша сторінка в неті дуже цікава.Багато скористав.ДЯКУЮ! Я тепер
    взагалі всюди і завжди на стороні роверистів хоча маю біля 25 років стажу водія.
    Так от, до справи. Цією доріжкою на Коновальця проїзджаю постійно по дорозі з Любінської в центр.Погоджуюся з Вами на всі сто. Але ось що цікаво. Жодні знаки не спасусть нас від нахабства водіїв. А саме тут я це бачу майже щодня.
    Найперше, то ганяють і проти знаку догори і то якраз нагло по доріжці коли з’являється хтось правильний. Потім з виїздом з тої бічноїї вулички для тих рагулів ми взагалі не існуємо на велодоріжці. Ну і паркування на тротуарі за доріжкою то часом просто хамство, бо пів дупи чи переду авто так перекриває пів доріжки в ширину а то і більше.
    І на останок, за два місяці не бачив там близько жодного поліція. Ну водії звісно теж…

  • Dyak 19:11 – 08/09/13

    РАдий що велосипедистів (з водійським стажем) збільшується, думаю це значно піднімає загальни рівень поведінки велосипедистів.

    Стосовно поліцаїв, ну нема їм до нас діла, ось і все. Я незнаю коли стане добре всім, мабуть коли рувень культури та взаємоповаги зросте.

  • Pavlo 15:03 – 08/09/13

    //що на вулиці організований односторонній рух, але напрямок в
    //якому повинні рухатись велосипедисти є протилежним до авто руху
    Наразі зі знаків того ніяк не видно, і катає народ тією доріжкою в обидва боки

  • diak 15:17 – 08/09/13

    Саме так, єдиним ознакуванням є розмітка, але нажаль вона не відображає повноціної картини як треба рухатись. Як вже було сказано що проблема в тому що Франківська РА не може виконати ухвалу комісії по безпеці руху

  • Pavlo 17:20 – 08/09/13

    // єдиним ознакуванням є розмітка
    не дуже зрозумів як вона вказує напрям руху…

  • diak 17:40 – 08/09/13

    якщо велосипедист бачить піктограму велосипеда догори ногами, значить не в ту сторону він їде

  • Pavlo 17:51 – 08/09/13

    так і думав ) наскіки знаю, в правилах того немає, це з області здорового глузду

  • diak 18:05 – 08/09/13

    Ну от приклад, стрілки на полосах, що вказують напрямок руху для авто, от їде водій, і бачить що стрілка показує йому напрямок назустріч, то водій має зорієнтуватись що їде неправильно, або розмітка “дай дорогу” іт.д.

Залишити відповідь

Автор *

E-mail *

URL

Коментар *