Як їздити на велосипеді в місті?

04/01/14
Блог

Частенько знайомі водії автомобілів, знаючи мене як велоактивіста, люблять мені попритикати, що вчіть велосипедистів правилам їзди. Я спочатку дратувався, потім звик. І навіть про це вже трохи писав. Хоча чесно кажучи я незнаю автоактивістських течій які б якось активно працювали на те щоб люди не порушували правила дорожнього руху. Радше навпаки, навіть ДК наприклад, поприто що ДК роблять набагато більше хороших речей,  частенько використовуючи неграмотність інспекторів, і діри в законодавстві відмазували водіїв від очевидних правопорушень. І багато водіїв так і сприймають ДК не як правозахисників, а як тих хто знає як відмазатись від штрафу. Та мене шось занесло. Одним словом, вот що зняли хлопці з magicstudio.com.ua, для mobility.lviv.ua.


6 коментарів

  • tivasyk 20:25 – 04/01/14

    поясніть мені, навіщо дзвоник (не німим людям) на ровері ;-)

  • diak 21:20 – 04/01/14

    ну дзвоник, все ж таки дзвінкіший, і в людей з часом закладається певна реакція на нього. А ще це вимога ПДР

  • Сашко 14:45 – 04/01/14

    Показувати поворот рукою часто просто небезпечно (там де рейки, чи бруківковий розковбас). Особливо веселить підняття руки вгору, щоб показати зупинку (з ручними гальмами, ага).
    Робити лівий поворот пішки по пішоходних переходах навколо лінивих львівських перехресть — це якесь знущання.
    Та й дзвоник, коли він би знадобився для попередження ДТП — це останнє, про що думаєш, і що робиш. Я гальмую, під’їжджаю тихенько і прошу пропустити.

    А відео чудове!

  • diak 15:48 – 04/01/14

    Ну знову ж таки тут трішки перегукується з вимогами ПДР.

    Про лівий поворот, вважаю що його треба заборонити як в ДАнії. звісн з паралельним введеням інфраструктури правильної

  • Syancya 16:03 – 04/01/14

    Жаль, що про шоломи нічого не сказали

  • diak 16:35 – 04/01/14

    І цей коментар є досить популярним. Є дослідження які говорять що в місті шолом не завжди покращує безпеку, а навіть часом і зменьшує її. Причому дослідження є справді дуже глибокі.
    Наприклад обовязкова законодавча вимога їздити в шоломі призводить до того що меньше людей користуються велосипедом. Це призводить до меншого трафіку, менший трафік призводить до того що водії менш толерантніше ставляться до велосипедивість, а це вже призводить до збільшення ДТП. Насправді шолом має бути персональним вибором кожного. Звісно що для змагань це обовязкова вимога.

Залишити відповідь

Автор *

E-mail *

URL

Коментар *