Спочатку збудуйте паркінги

04/06/14
Блог

01_garage

Фото з wired.com

Отже в продовження попереднього посту пишу наступний, за мотивами найчастіших реплік людей, які негодують, коли їм роблять зауваження за паркування на тротуарі чи пішохідному переході. Водії кажуть “най спочатку паркінги зроблять”, “от збудують підземний паркінг тоді припаркуюсь”.  Ще абсурдніше, коли цими репліками водії, або співчуваючі їм, коментують ситуацію, коли учасники Дайте пройти, чи ще хтось скидаються по 100-200 грн, для встановлення стовпчиків, на секундочку задумайтесь, на тротуарах, де автомобілі незаконно паркуються не даючи людям вільно пересуватись, тобто я би ще їх зрозумів якби стовпцями відбирали в автомобілістів шматки дороги, або парковок, але коли пішоходи проганяють автомобілі зі свого шматка тротуару шириною в півтори метри. Фраза “Замість стовпчиків ліпше б паркінги будували, і так нема де ставити машини, а тут ви ще“, “Хіба бездумним встановленням стовпців вирішиш проблему паркування?”. Тобто вони щиро обурюються що їх виганяють з місця, яке навіть близько не розраховане на них, і пропонують скидатись грошима, для будівництва паркінгу для них, щоб вони вирішили свою проблему паркування. Це при тому, що перед встановленням стовпців, все узгоджується з рай адміністрацією, а після встановлення передається райадміністрації на баланс. Тому запрошую підкат для подальших роздумів на цю тему. Приходить сусід Михайло до свого сусіда Петра на подвір’я щодня срати. Посрав гарненько і пішов собі далі. А Петро вже змучився щодня чистити мешти від Михайлового гімна, та і по подвір’ї навколо “мін” стрибати набридло, вирішив він врешті решт поставити паркан на колодку, та такий що Михайло і не перелізе. І от зранку біжить Михайло, як завжди, на роботу, і перед роботою забігає до Петра щоб відкласти чергову личинку, а тут хоп паркан, та такий що не перескочиш. Михайло, тримаючи вже розстебнуті штани в руках ображено промовляє, “Ех ти Петре, зовсім мене не хочеш зрозуміти, ліпше б туалет збудував”. І пішов срати до сусіда Олега, в якого ще нема паркана. Дещо перебільшено, але думаю десь так. Отже спершу давайте зрозуміємо кілька базових понять. Буду говорити про 3 види паркінгів. Наземний, просто розмітка на існуючих поверхнях, дорогах, тротуарах, або спеціально відведені території. Надземний –  це кілька поверхова будівля, в якій на рівнях, вищих за рівень землі є можливість ставити авто. Підземний – це кілька поверхів нижче рівня землі. Паркомісце – це приблизно 11 квадратних метрів. Беремо середні розміри автомобіля класу С. Приблизно 4,5 м довжини і 1,7 м ширини. Додамо ще по 50 см позаду і попереду, і по 15 см з боків, маємо розмір парковки 5,5х2 = 11 кв.м. І то ше скромне досить місце.  Наші водії, вимагають щоб львівська влада, або пішоходи, або пан Тося, зробив їм паркінг, не дуже вдаючись в деталі якого саме виду має бути той паркінг, хоча деякі вимагають багаторівневих, а деякі підземних.  Але жоден з них точно не задумується скільки треба на це грошей і звідки вони мають взятись. Я провів (як порядний диваносотнівець) деяке онлайн дослідження на тему вартості облаштування паркінгів. І нажаль більшість інформації знайшов англійською, яка стосується США. Але потім прикинув, і думаю що можна з легкістю притримуватись їхніх цифр.

  • – Американці кажуть що вартість одного паркомісця на землі, є 4000$ враховуючи що для автомобіля треба не менш як 11 метрів квадратних, виходить приблизно львівська ціна, якщо говорити про вартість землі в центрі Львова. Оскільки це виходить 363$ (4000/11) за квадратний метр землі. Наприклад якщо подивитись оголошення про продаж землі у Львові, то вартість метра квадратного не в центрі, але близько, кн.Ольги, Чорновола, є приблизно 250$-280$. То якщо рахувати вартість землі в центрі міста як 380-400$ цілком прийнятно. Отже можна спокійно казати що вартість львівської землі в центрі, необхідної для облаштування одного паркомісця дорівнює приблизно 4000$. І це мова просто про місце на узбіччі.
  • – Ті ж самі американці кажуть що вартість одного паркомісця в наземній багаторівневій парковці коштує 20000$. Провівши нехитрий підрахунок в якому фігурують тих самих 11 метрів квадратних для одного паркомісця отримаємо 1800$ за квадрат. Але потрібно згадати як виглядають парковки розраховані на багато машин. parking_plan
  • – За основу я взяв парковку, одного великого львівського супермаркету, і просто окреслив межі можливого поверхового плану багаторівневої парковки. І ось деякі підрахунки. Ми маємо сумарну площу паркомісць, і площу під’їздів до них. Очевидно, що площу доріг, потрібно рівномірно розділити на кількість паркомісць, і отримаємо мінімально потрібну площу будівлі для одного паркомісця, і це вже не 11 метрів а 418/58 + 11 = 18,2 метри квадратних. Але тут ще не враховано міжповерхові переїзди. Тим не менше беремо американську цифру, в 20000$  і ділимо на кількість метрів необхідних для цього паркомісця, тобто 18.2, і що ми отримуємо, приблизно 1100$ за метр квадратний, ринкова ціна львівських площ в центрі міста? Думаю цілком.
  • – І на останок, американці кажуть що одне паркомісце під землею коштуватиме 40000$. Наприклад згідно цієї пропозиції, підземне паркомісце коштує приблизно 10000$. Але варто памятати що то далеко не центр, а окраїна міста, і вартість парковки частково покрита вартістю квартир над парковкою. Якщо ж говорити про центр то 40000$ думаю цілком адекватна ціна для падземних 18ти квадратних метрів.

Отже з інформації з інтернетів і приблизних підрахунків маємо. Що вартість паркомісця під авто на землі 4000$, над землею 20000$, і під землею 40000$. Навіть якщо ці цифри ділити на два, суті то сильно не поміняє. Спочатку поговоримо про надземні/підземні парковки. Ключова фраза, “Спочатку збудуйте паркінги”. Отже людина паркуючи свій автомобіль на тротуарі пропонує щоб всемогутній Тося збудував паркінг вартістю від 20000$ до 40000$ за місце, і тоді він не буде порушувати. Але тут зразу вступає в конфлікт два фактори.

  1. Підземний/Надземний паркінг не можливо збудувати під кожним/коло кожного будинку, скоріш за все такі паркінги мали б будуватись один на кілька кварталів. Тобто доведеться ставити автомобіль в паркінг а потім трішки прогулятись. Для прикладу візьмемо підземно/надземні паркінги Відня. Мова про центр Відня. У Відні в центральному районі на вулицях можуть паркуватись лише жителі або інші люди які якимось чином причетні до центрального району, і треба отримати дозвіл і заплатити гроші. Просто так зальотний дєятєль не зможе припаркуватись на центральних вулицях Відня, лише у платних гаражах. Так от середня відстань між гаражами 300 метрів. Місцями є і 100метрів а місцями і 700, і більше. Тобто все одно доведеться припаркуватись і прогулятись думаю в середньому метрів 300-400. Ще й заплатити немало грошів. Червоним на мапі якраз позначені гаражі.parking_maps
  2. І тут дивимось другий фактор. Який випливає з попереднього посту  і в якому я казав, що у Львові і без паркінгів можна спокійно припаркуватись і прогулятись 500 метрів. Але ж середньостатистичний автобандерівець під фразою “А нема де ще стати, хай спочатку збудують паркінги”, має на увазі що стати йому немає де, коло конкретної будівлі, конкретного під’їзду, або вікна, і там йому мають зробити паркінг. Бо “я шо буду ходив? я машєну купеу, шоп їздити а не ходети”.

Ну у явімо що всемогутній Тося вирішив збудувати якийсь паркінг, і під словом збудувати, треба обов’язково казати вкласти гроші, бо для багатьох “будівництво” це якийсь казковий механізм. Одним з найкращих місць для цього, може бути майданчик на вул. Вороного. voronoho Хоча вважаю, що там краще зробити молодіжний громадський простір, потенціал є. aawdezdjefg

 фото: lypneva.com

 Там на одному ярусі буде місце десь на 40 автівок. Тобто якщо робити надземний паркінг, то візьмемо хоча б два яруси(робити 1 ярус тупо, бо там вже і так дефакто є парковка, на якій доречі часто є вільне місце), виходить 80  автівок. 80*20000 = 1 600 000$, просто вдумайтесь в цю цифру один мільйон шістсот тисяч доларів. І це всього навсього для 80ти автомобілів. Звісно, що потенційно цим паркінгом можуть скористатись всі 180 000 львівських автовласників (згідно статистики останніх років), але малоймовірно. Тим не менше, чи припаркувалась би героїня наступного фото, в тому паркінгу на Вороного,  і перейшлась би тих 400 метрів до місця де вона зараз(у випадку що їй треба в двері ліворуч)? Питання риторичне.10006044_621637547890539_650866088_o

Фото: Дайте Пройти

Але ж ми забули ще один чинник. За які гроші той паркінг мав збудувати Всемогутній Тося. Все ж таки більше як півтори ляма баксів. І тут два варіанти. Пан Тося це наша міська влада, або це незалежний бізнесмен/олігарх/інвестор. У першому випадку це міська влада, яка всі надходження отримує від всіх платоспроможних жителів міста, плюс якісь там дотації з Києва. Чи логічно буде якщо влада витратить по новому курсу близько 18ти мілйонів гривень(приблизно по 25 грн. з кожного зареєстрованого мешканця Львова, і з дітей, і з пенсіонерів), які фактично є грошима громади, на парковку на якій зможе паркуватись лише 80 чоловік. Та я перший пошлю таку владу подалі. Ніби у Львові вже всі проблеми вирішені і можна будувати парковки такі. Та за ці гроші можна купити як мінімум два трисекційні Електрони. І ще пару майданчиків дитячих. У другому випадку коли Тося є успішним бізнесменом, то  він має бути альтруїстом і мати лише одну думку в голові “Хто мені видасть  футболку з надписом “я не лох” ? “. Все ж таки півтори ляма то є півтори ляма. Це я до того що бізнесмен вкладаючи гроші не буде робити паркінг безкоштовним, і захоче відбити свої гроші, а пізніше і заробляти на пакінгу. Все зводиться до того, що такий паркінг має бути платним. Тепер беремо базовий тариф розрахований нашою владою, це 4 грн/год. (в першій паркувальній зоні). При такій ціні і заповненості парковки на 100% і 100% часу, гроші повернуться лише через 6,5 року. І дані розрахунки є дуже грубі бо зовсім не враховано ні податків, ні вартості утримання, ні інфляції, ні того що на парковці має бути виділено 5% місць для інвалідів, які паркуються безкоштовно, тобто реальний термін окупності думаю не менш як 10 років, знову ж таки при 100% заповненості, 100%часу. Що в свою чергу просто не реально, за нормальних умов, а в нас умови зараз ненормальні. А якщо прочитати цю новину і звернути увагу про кількість паркомісць і рівень надходжень, то все вигладає ще більшою журбинкою, навіть ЖУРБИЩОЮ. До речі поки писав пост то прийшла чудова картинка в Дайте пройти. Де я б сказав видно що мої розрахунки більш менш правильні. Ось ціни на підземний паркінг новозбудованого офісного центру в самісінькому центрі міста на вулиці Наливайка. rius

І ще … image009 Верхнє фото, 5ть метрів до парковки, нижнє 30 метрів. І радіусі 30 метрів стояло ще як мінімум 5 автівок з порушеннями які заважали пішоходам. image010 І що отримуємо в кінці? А в кінці ми отримуємо цікаву історію під назвою “1 день з життя валсниці маленької червоної машинки”. Альона прокинулась вранці від звуку будильника на телефоні, який вібродзвінком повз по тумбочці. Блиснувши надкушеним яблучком на задній панельці телефону вона вимкнула будильник, і пішла робити санітарні процедури. О 8:30, вона вийшла з під’їзду сихівської панельки. На сонці, червоним оксамитом виблискував її маленький автомобільчик, який вона лагідно називала “Пустунчик”. І який Альона, з ювелірною точністю, навчилась паркувати майже впритул до входу в під’їзд. Вона завела свою машинку і поїхала на роботу. Як і багато людей на цій планеті, Альона починала свій робочий день о 9тій ранку. В дорозі Альона слухала рускоє радіо, посміхалась привітним пішоходам і ДАІшникам, і здавалось що все буде просто чудово. Ось Альона вже чує вібрацію свого маленького друга, від середньовічної бруківки центральних вуличок міста. Останній світлофор перед роботою, і треба терміново визначитись чи їхати прямо на багаторівневий паркінг, чи повернути праворуч, і десь приткнутись. Червоне світло світлофора горіло лише 30 секунд, і Альоні треба було визначатись. Її мозок за кілька років добирання в центр вже навчився робити цю операцію швидко. Миттєвий підрахунок формули 8 робочих годин, плюс година обід, з 9тої до 6тої, це 9ть годин, парковка коштує 4 грн./год, 9 * 4 = 36 грн. Хмммм, а може ліпшя я візьму сьогодні Панакоту, чи Тірамісу на десерт в обід за ті гроші. Таки да Тірамісу. Тут загорається зелене світло, Альона миттєво смикає перемикач покажчика повороту, повертає праворуч. Помічає що вільних місць куди приткнутись немає, але еврика, вона бачить вільний тротуар. Альона швиденько заїздить передком автомобіля на тротуар, благо є пандус для пішоходів. Виходить з автомобіля, приглядається, та ніби є місце, нічого обійдуть. Пікає сигналкою, дбайливо проводить рукою по елегантній лінії кузова і йде в офіс. За останні роки Альона перепробувала майже всі десерти і коктейлі в навколишніх кафешках. Кінець. Усі події видумані і будь-які співпадіння імен, кольорів і назв це прикра випадковість. Ця  я все намагався підвезти до того, що поки в нас в місті і в країні можна порушити правила паркування, і запаркуватись будь-де і як не-будь, і не боятись отримати штраф, ніякі парковки, навіть безкоштовні не допоможуть вирішити питання, тут тільки фізична неможливість стати рагульсько допоможе, тобто стовпці і ще дещо. Читач подумає що я дурниці говорю, бо ж читач в мене порядний, і всі його друзі порядні. Тоді уявімо що ж було б, якби ті паркінги таки збудували альтруїсти і вони були б безкоштовними. А була б наступна ситуація. Ще більше людей, навіть ті хто зараз уникають їзди в центр (а таких чимало), думали б “так там ж купа нових паркінгів збудували, та ще й безкоштовних, іду в центр”. Ще по дорозі в центр ті люди б розуміли, що то не тільки вони унікальні так подумали, бо ж корок шалений, якщо ще паркінг підземлю можна загнати, то дорогу вже не заженеш. І далі два варіанти, спочатку б до повного заповнення забивались паркінги, а коли там вже б не було місце, то і навколишні тротуари. Хоча я думаю що було б навпаки, спочатку тротуари, а потім паркінги. Маю пруф. Фоточки будуть з гугла, але дійсність десь така сама а місцями і гірша. Отже якщо з вулиці Смаль-стоцького, подивитись ліворуч в поворот за ТЦ Скриня то видно великий білборд де є знак парковки і написано “ПАРКІНГ. Безкоштовна стоянка”. parkingSS І якщо подивитись на той паркінг з іншого виїзду, або зверху то бачимо багато вільного місця. parkingSS2

parkingSS1

Але націкавіше починається тоді коли глянути на саму вулицю Смаль-Стоцького.

parkingSS3

Скільки машин ми бачимо на тротуарі? Сім. Сім машин, не одну і не дві в яких раптом стався сердечний приступ в вагітної бабусі з поламаною ногою (тому треба було стати під підїзд), а сім машин. Коли буквально в 150 метрів, є цілком безкоштовна і вільна парковка.

UPD 10.04.2014: Сходив з фотіком на ту парковку щоб були фотки не тільки з гугла а і реальні. Це десь 12та година дня.

Спочатку паркінг.

image001

Загалом було місця на 15-20ть автівок

image002

Я сфотав лише частину парковки.

image003

А тепер вулиця Смаль-Стоцького

image004

“Ну а де я маю стати, спочатку зробіть паркінги”

image005

image006

Тут взагалі хамство непроглядне.

image007

Яке тут може бути раціональне пояснення такої поведінки? В мене є дві можливих причини.

1. Бажання підвезти свою дорогоціну сраку по ближче до під’їзду і розуміння того що штрафу ніхто не випише, і покарання не буде. Все більше пояснень, немає. І хоч ти забудуй все що можна в центрі парковками безкоштовними, при теперішньому розкладі з контролем за порушенням паркуваня, це будуть тупо вкладені гроші в землю, ніхто паркуватись не буде. А якщо парковка буде платною то й тим більше не будуть. Тобто будуть, одиниці.

Фото хоч і з гугла, і зараз машин значно більша, та місце на парковці коло Скрині є завжди вільне, а Смаль-Стоцького запаркована ще гірше насправді.

Доречі є приклади здається з Дніпропетровська, де збудували багаторівневий паркінг, а він пустий, зате тротуари навколо запарковані. Фото з фейсбука. parking_bos parking_bos1 Ну раз вже пішла така п’янка то згадаю ще один чудовий приклад. ТЦ Кінг-Крос. Там велика наземна парковка і велика підземна парковка. На вихідних там просто жах твориться з паркуванням. Запарковано все і вся, всі вільні дірочки. Я особисто обираю туди просто не їздити у вихідні. Думаєте якщо їм збільшити парковку то питання вирішиться? Це буде дуже тимчасово, оскільки ті хто туди по вихідних не їздить, а таких досить багато, поїдуть знаючи що там буде вільне місце, і з часом їх знову набереться критична маса, і місця знову забракне. Але найголовніше, що по дорозі до Кінг-Кроса, і в самому ТЦ буде стільки народу, що кайфу зїздити туди на кіно наприклад просто не буде. А тим хто вважає що збільшення парковок в центрі вирішить проблему раджу поїхати в КК в неділю в 14:00, гарантую буде цікаво. Знайомі розповідали, як одного разу, їм зайняло проїхати через парковку підземну 50 хв, через корок, і поїхати додому, бо зупинитись тупо не було де. Це хоч і було передноворічною рідкістю, та все ж. А рішення питання дуже просте. Зробіть парковку платною, зразу відсіється частина людей, які оберуть автобус. Коли знову буде проблема і вільного місця не стане, треба просто підняти ціну. І місце знову звільниться. І таким ціновим балансом можна легко контролювати трафік персонального автотранспорту, та ще й заробляти на тому. І не треба дивуватись, в багатьох європейських торгових центрах, паркування давно платне. Бувають випадки коли набравши в ТЦ на певну суму, можна не платити за парковку, і то там діє часове обмеження, в середньому до 2х годин. І знову ж таки поки писав то з’явились нові докази моїх слів. Парковка коло “А ля мінут” на Героїв УПА. Але її все одно мало. Приклад аудіі на газоні, жук і газель на тротуарі. І ше там купа машин кругом поставлені як не будь. І я гарантую, що збільшивши ту парковку в тричі, автівки з газонів і тротуарів не зникнуть. Оскільки більше вільних паркомісць, провокують більше людей там паркуватись. Попит на безкоштовну парковку ніколи не вгамується, а пропозиція безкоштовної парковки лише провокує до збільшення попиту. aud Безкоштовне паркування можна порівняти з безкоштовним хлібом. Якщо якийсь магазин почне видавати безкоштовний хліб, чи зможуть вони втамувати голод людей на той хліб. Дуже сумнівно. Перші дні ходитимуть ті хто справді не може собі купити хліб, потім ті хто може купити пів буханки, і це зрозуміло. Потім ті хто цілу, а потім і ті хто може і 10ть купити, все ж таки безкоштовно. А потім і ті кому взагалі того хліба не треба, просто він безкоштовний, то візьму. А в нас ще й подібно до Росії є певний культ не покори законам. Гарний пост ВарламоваВартість парковки 80 рублів, десь 2,5 долара. Вартість автомобілів на фото думаю немає сенсу писати, але парковку вони не оплатили, а номера поховали щоб не мати штрафу. Безпека? Ще один цікавий аргумент якпопалопаркування, або платного міського паркування. “Я маю тут стати коло вікна, щоб я бачив машєну”, “А за шо я маю платити на парковці, якщо тут ні камер ні охоронця”, “А може я ще за повітря платити буду?”. В голові тих людей є один стереотип який дозволяє платити за парковку, і це безпека. Як в 90х, єдиними платними парковками були огороджені території, з будою і дядьком, бо інакше з машин крали колеса, двірники і т.д. В цілому ж цивілізованому світі платне паркування це виключно оренда землі, на якій стоїть авто. Допустимо, влада вирішила розмітити крайні смуги доріг під паркінг.  Візьмемо ту ж таки вулицю Стефаника. Її довжина 200 метрів. Ділимо на 6(середня довжина автомобіля 4.3 – 4.5 м), це дорівнює 33ом паркомісцям, нехай буде 30, з врахуванням вільного проміжку, біля виїздів/заїздів в двори будинків. І що ми маємо? Маємо землі на 30*4000=120 000$. Тобто є цілком адекватна комерційна вартість землі. І ця земля є такою самою комунальною власністю як і будівлі, громадський транспорт, стадіони, парки і т.д. Чи справедливо робити користування цією власністю безкоштовним? Спочатку визначати це місце під паркування, тобто надати можливість користуватись цією землею лише 20% населення міста на безкоштовній основі. Звідки такі привілеї? Ця земля порівну належить всім, а не тільки цим 20% хто має авто. Мало того ремонт, прибирання і будь-яке обслуговування цієї ділянки робиться за рахунок всіх платників податків. Навіть тих в кого немає автівок. То може здати це місце ліпше в оренду наприклад під маленькі склади, і там будуть бізнесмени зберігати свої речі, а з прибутку від тої оренди місто буде будувати підземні паркінги(якщо вистачить), купувати нові трамваї, і т.д. А стоп, нащо так складно, давайте здамо цю землю в оренду власникам автівок. І опа що в нас вийшло, за справедливою логікою. Платне паркування. Мораль Мораль цієї байки така що фраза “Спочатку збудуйте паркінги” в корені неправильна, оскільки вона не тільки не вирішує проблему, а навпаки її погіршує. І алгоритм дій має бути іншим. “Спочатку штрафуйте за неправильне паркування. -> Спочатку зробіть платне паркування -> Спочатку зробіть нормальний громадський транспорт -> Спочатку зробіть вело інфраструктуру -> А  тепер зробіть паркінги, якщо треба.”. Але про це я розповім в іншим разом :) P.S. Якщо вам таки вдалось прочитати стільки буквів, то ось бонус. Порівнялка Львова і Амстердама. Цифри актуальні на 2012-2013 роки. lvivamster З.І. Лінки по темі. Попередній пост вступ – А де я маю стати Все що я написав, ще до мене написав Макс Кац, і навіть більше написав, просто російською, і там в нього рублі))), і якщо прочитати його багато букав, то це дуже доповнює картину. І саме так, я після його посту теж став такий вумний, ну не тільки після його, але його пост дуже важливий в просвітлені. Оплата за  повітря від Варламова.

З.І.І. Update 22.12.14 Наглядна візуалізація чому треба спочатку робити платне наземне паркування, а потім тільки думати про будівництво паркінгів.

Два фото з Москви.

До введення платного паркування і відповідно штрафування за “припаркувався як попало і не оплатив”

І фото зролене через 4 дні, після першого фото, але вже ввели платне паркування.

Що ще раз доводить що люди паркуються як попало не тому що треба, а тому що можуть.


59 коментарів

  • vbhjckfd 10:50 – 04/06/14

    І ще я би сюди ж втулив про платне вуличне паркування. Воно своїми тарифами повинно стимулювати саме короткострокове паркування і всіляко ганьбити довгострокове. Для довгострокового повинні служити саме паркінги описані автором посту.

    Так ось про вуличне паркування, приклади (всі цифри взяті з стелі, але принцип повинен бути зрозмілим):
    – стоянка до 15хв безкоштовно. Ідеальна для всяких кур’єрських служб, доставки товарів і т.д.
    – стоянка до 1год – X грн.
    – стоянка до 2год – 3X грн.
    – стоянка до 8год – 20X грн.

    Такі тарифи дадуть зрозуміти, що просто возити свою задницю на роботу і кидати там машину прямо під входом на цілий день – обійдеться власнику дуже дорого.

  • diak 10:54 – 04/06/14

    +1 але це вже стосується більше стратегії організації паркування, я сюди того не хтів писати, бо і так забагато.

  • А де я маю стати? / Спогади матрасника 11:05 – 04/06/14

    […] Якщо цікаво, і у вас раптом виникає думка “то може треба будувати паркінги”  то вам потрібно прочитати наступний пост на цю тему. […]

  • Маша 14:22 – 04/06/14

    Так всеж таки? Коли будуть платні паркінги і чому місто їх не організовує ( на Стефаника)? Чому місто відмовляється наповнювати бюджет за рахунок паркінгів? Може там живе якийсь депутат, що там паркує своє авто і не дає таким законам пройти на затвердження? Яку територію міста вже застовпили стовпчиками і скільки ще лишилося? І чому в нашому місті немає штрафів за плювання на вулиці? Бюджет треба наповнювати і бидло виховувати! Штраф за плювання має бути ~ 2000 грн. І якщо за тиждень не сплатив, то в два рази більше! Тому що дуже жаль туристів що сідають на тротуари незнаючи що частина львівян страждають бридкими звичками.

  • Маша 14:23 – 04/06/14

    Ще велике дякую за статтю, вона багато чого роз’яснює!!!

  • Matvij 15:35 – 04/06/14

    Паркінги то ясна річ потрібна, але вміння паркуватися, сприяння розвитку вело і мото транспорту є ефективнішим і дешевшим. А паркінги можна організовувати(причому платні, на пустирях, заодно і гроші в бюджет. Але як показує практика, платні стоянки то є халявний бізнес, а не наповнення бюджету.

  • Ентоні 16:02 – 04/06/14

    Автор міркує так, ніби не має автомобіля. Всі штрафи і плати за паркінги, які вже були, ідуть якщо не в кишені ДАІвців, то в кишені посадовців, котрі виставляють паркувальників.
    Я погоджуюсь, що хамське паркування авто це поганий тон. Однак якщо місто не може забезпечити громадський транспорт на рівні вищому, ніж скотовозки, а гроші від встановлення “розумних” і нікому не потрібних Садофорів (світлофорів), отримані з грантів, успішно миються в міськраді, то чи є сенс їм ще давати “на лапу”? Думайте самі.
    А на мою думку, повинне бути громадянське суспільство, яке насамперед наведе лад в місті, а тоді, коли всі знатимуть шлях грошей за паркування чи штрафів, будуть розуміти за що і кому вони це платять, тоді і прокинеться свідомість.

  • Юрій 17:25 – 04/06/14

    Чудова та корисна стаття. Треба змінювати закон, яким буде дозволено штраф на місці.

  • Андрій 10:58 – 04/06/14

    Аналогічну ситуацію з парковкою можна спостерігати на вул. Кн.Ольги (біля магазину “Фокстрот”): біля супермаркету зробили платний паркінг і відповідно всі авторагулі почали паркуватися хто де (на тротуарах, біля трамвайних колій…) аби тільки не платит за паркінг, при чому в більшості випадків це далеко не дешеві авто!

  • professor 14:52 – 04/06/14

    Ентоні, насправді абсолютно не суттєво те, куди підуть гроші за паркування чи, тим більше, штрафи. Головне наявність фінансового ричага, який дозволяє контролювати запаркованість центру міста, а відповідно — і загруженість його транспортом. Дорожче паркуватись — менше їде автомобілями, менше автомобілів їде в центр — громадський транспорт їздить швидше, більший попит на громадський транспорт — більше автобусів на маршруті, менший інтервал. Якщо вам таки треба в центр ненадовго, машиною — ви не стоїте в пробках + завжди легко знайти місце для паркування. Всі в плюсах, мінусів нема.

  • Нестор 17:44 – 04/06/14

    Не зовсім погоджуюсь з тим, щоб: спочатку зробити нормальний транспорт, потім велоструктуру, а потім парковки. Проблема в парковках у Львові взагалі не вирішувалась і та кількість машин яка вже є в наяності потребує парковок – як спраглий води. Машини треба з вулиць позабирати, бо вони поперше: псують вигляд міста, подруге: заважають організувати нормальний міський транспорт і ті ж велодоріжки. Карати за неправильне паркування це на першому місті, тут немає заперечень, але й місця для цієї ж парковки мусять бути, й бажано у багатоповерхових парковках десь у межах центра міста.

  • Дока 18:51 – 04/06/14

    Відгук

  • Дока 19:14 – 04/06/14

    А якщо сер”йозно, то яке ще очевидніше розжовування проблеми потрібне? Я згідний з автором на 200%. Давайте, розумники, спростуйте зміст цього посту на прикладі Скрині. Я дуже хочу бачити факти, якими ви зможете виправдати тупорилу поведінку більшості водіїв, при тому що реально за поворотом в подвір”ї є вільна стоянка. Але ж то треба йти до магазіну курча, то ж не канає. Я б можливо зрозумів декого, хто б ніс покупки вагою понад 50 кг до авто, але ж то не так. Тут просто бидлятина процвітає, яка потім їде в ліс і лишає після себе половину купленого. У мене наболіло питання наступного характеру, якщо люди ведуть себе по свинські, то чому до них не повинні застосовуватись жорсткі міри? Можна мене приписати до радикалів, але я рахую так, порушив – плати! Порушив ще раз – плати подвійно! І так далі. Уява швидко включиться як зробити так щоб не достібалися.

  • Dyak 11:52 – 04/06/14

    2МАША, Щоб робити платні паркінги, потрібно унеможливити порушення паркування, а для цього треба змінити трішки законодавство, оскільки зараз виписати штраф мудаку який лишив авто на тротуарі і десь пішов не можливо.

    2ЕНТОНІ, перед тим як платити за парковку варто впевнетись що людина яка вимагає від вас гроші, вимагає їх аконо, по хорошому, такої людини немає бути, має бути паркомат, а якщо не оплатив то через 15 хв має прийти інспектор і виписати штраф.

    2НЕСТОР, як тільки зроблять ефективний механізм штрафування за неправильну парковку, лишивши законі місця безкоштовними, велика частина проблеми спаде, якщо щей паркування в центрі зробити платним, то машин стане ше меньше. Головне послідовність зберегти. І потреба в парковках тупо відпаде, зате гостро постане потреба якісного ГТ і велоінфраструктури. Оскільки авто мати це пантово, а вот платити за 8 годин парковки в центрі, або штраф не дуже пантово, і тоді той хто купив авто виключно для пантів пересяде на вело або ГТ.

  • Нестор 12:59 – 04/06/14

    Дяк, не дуже вірю в те, що якщо парковки будуть платні, а покарання за порушення суттєві к-ть охочих запаркувати в центрі впаде. От дивлюся як у Познані, парковки платні, штрафи великі і “не відмажешся”, а місця щоб запаркувати машину обмаль. Притому, в центрі є підземні паркінги, бізнес-центри і торгові мають свої парковки. Вело-структура на порядок розвиненіша ніж у Львові. А ти ще врахуй якщо з часом к-ть машин збільшиться…д…па повна буде в центрі, не те що проїхати, пройти буде важко. Я доречі маю написаний лист але ще в чорновому варіанті до мера стосовно парковок, бо дістало як паркують, але щось ніяк не вишлю. Можемо разом щось придумати, якісь пропозиції внести і з підписами однодумців вислати. Можливо після цього почнуть хоч задумуватися над проблемою.

  • Romko 15:24 – 04/06/14

    1. Муніципальна служба встановлення блокуючих пристроїв
    2. Система міні-парковок з паркоматами. Наприклад Люблін. Визначити в місті тарифні зони і облаштували купу міні-парковок (там, де є місце хоча б на 2 автомобіля) з паркоматами. Паркуйся – не хочу. А не хочеш – на тобі блок на колесо, дзвони, плати 200грн і за 15хв знімемо.

  • Паша 11:12 – 04/06/14

    ІМХО. Автор підійшов до проблеми однобоко. Пишучи, що інвестору будувати паркінг невигідно, а для міста тим більше для тих кількох(?) водіїв, автор забуває, що цей славнозвісний Тося, будує ті ж велодоріжки з міського бюджету, які взагалі безплатні, і по яких до речі мало хто їздить навіть якщо вони зовсім вільні (бувають і винятки, але куда без них). А суть в тому, що ті ж паркінги мають входити в розвиток в інфраструктури міста, як і пішоходні переходи,. велодоріжки і т.д., і рано чи пізно до цього все одно дійде, бо машин менше не буде.

  • Arh Graovskyi 11:15 – 04/06/14

    а мені особисто подобається ось така реалізація парковок як це в двориках Пекіна:

    http://varlamov.me/2014/chinaput1/12.jpg
    Ілья Варламов описує це так: Решение с двухэтажной парковкой во дворе. На нижнем уровне есть одна свободная ячейка. Если надо спустить машину сверху, то нижние ячейки раздвигаются.

    Було б класно ввести щось таке і в нас, а то гаражі совкового типу – порядком напрягають, тай бомжики люблять в таких покинутих гаражах зими пробухувати.

  • Dyak 11:35 – 04/06/14

    2ПАША, ну щоб не бути вже таким однобоки то треба згадати що влада робить безкоштовно тротуари, дороги, парки, і т.д. дитячі садки, школи, і т.д.

    Не треба говорити що автомобілісти платять акциз, поперше той акциз йде на дороги а не парковки, а подруге на дороги міжміського сполучення, а дороги в містах і селах, будуються зарахунок інших надходжень.

    Стосвно “паркінги мають входити в розвиток в інфраструктури міста” я згідний. АЄОА, перед тим як вчитись розвязувати математичні формули треба навчитись простих операцій (+-*/), а перед тим як робити прості операції потрібно вивчити цифри.

    Заголовок посту якби підказу “СПОЧАТКУ зубдуйте паркінги”.
    І я намагався розписати, що якщо СПОЧАТКУ збудувати паркінги це нічого не дасть. І я пояснив чому. Приклад РІУСа, парковки на смальстоцького і т.д. І будівництво паркінгів просто нераціональне витрачання коштів інвестора, або ж влади, що за становища нашої країни взагалі глупо. І гроші на будівницвто парковок, треба направляти на ГТ, на лікарні на освіту і т.д.

    Гроші на велодоріжки не можливо було направити кудись івінше місце. оскільки велодоріжки в нас робили там де була реконструкція дороги, а велодоріжка як правило здешевлює загальний проект, а там де робили цільово велодоріжку(стрицська/наукова) їх робили за гроші німців, які дали гроші спеціально на доріжки.

    Зрозумійте мене правильно я не проти паркінгів. Я просто хотів пояснити що треба витримати правильну формулу і поступово робити наступні речі.

    зробити ефективний механізм штрафування за порушення правил парковки -> зробити платним наземне паркування в центрі -> якщо проблема не вирішєуться робити паркінги(наземні/підземні) і бажано за гроші інвестоорів.

    Паралельно обовязково треба розвивати ГТ, і велоінфраструктуру, щоб в водіїв була альтернатива.

  • Dyak 11:36 – 04/06/14

    @ARH GRAOVSKYI,
    Я це бачив, але вважаю це збоченням, можна і без цього обійтись.
    Це аналог радянських панельних будинків, швидко, масово, уродсько.

  • Паша 12:04 – 04/06/14

    Що стосується смаль-стоцького. Я ше недавно жив в тому районі і на закупи їздив до скрині. Вечером, коли всі вертаються з роботи і їдуть в скриню там реально все забито, після 8-ї вже вільніше, так само як вдень забито машинами працівників місцевих офісних центрів, часто таке бувало шо жодного місця не було, або якийсь бичара займе зразу 2. На рахунок паркінгів я би наприклад хотів щоб були абонементи на певну кількість часу, 3 категорії (наприклад до 30 годин в місяць, від 30 до 60 і від 60 і вище) для різних категорій людей. А на рахунок грантів на велодоріжки… Я думаю що якби наша влада діяла прозоро, то і на паркінги знайшлися б гранти і інвестори…

  • Dyak 13:15 – 04/06/14

    2ПАША, ви знаєете для чого даєеться грант?
    Гарнт дають для розвитку чогось, до чого спонукає наявність паркінгу?
    Інвестори завжди знайдуться коли будуть знати що люди будуть їхати до них на платний паркінг. Чи будуть люди їхати на платний і недешевий паркінг за умов коли можна безкоштовно і безнаказоно стати на тротуарі/повороті/переході? Не будуть, оскільки люди не їдуть навіть на безкоштовний паркінг.

    Ситсема з абониментами прикольна. Влада наша діє настільки прозоро наскільки ми їй дозволяємо ;). Ми в першу чергу зацікавлені в їхній прозорості, а не вони.

    Можна придумати багато “якби”, “якби влада зробила то…”, “якби влада діяла так…” і т.д. Але насправді одне “якби..” є найдієвішим “якби люди не були байдужі до свого оточення”. Це я про громадянське суспільство, а не суспільство консьюмерів. В нас воно помаленьку народжується.

  • Паша 14:13 – 04/06/14

    Простою забороною паркуватись нічого доброго не доб”єшся, так як альтернатива мусить бути. З водіїв спитати можна буде лише коли все одно паркуються в неположеному місці, при наявності вільної стоянки десь не сильно далеко. (мова йде про центральну зону міста). Наведу один приклад (ІМХО). Відрізок пр. Свободи від готелю Опера до вул. Гнатюка. Там є 3 полоси, на крайній правій стоянка заборонена, є знаки, хоча ті машини припарковані там реально нікому не мішають, ширина проспекту дозволяє, так само чуть далі від Дорошенка (за зупинкою) до Коперніка і далі до пр. Шевченка є місця, які не мішають для руху транспорту, при бажанні можна місця знайти… А абонементи дозволили би розгрузити центр, тому що там би паркувались ті, кому реально треба, і то, контролювали би свій час… але на жаль легше покласти бабло в кишеню за дозвіл на черговий торговий центр, який призведе до постійних корків, ніж рішати більш нагальні проблеми…

  • Arh Graovskyi 14:38 – 04/06/14

    “Це аналог радянських панельних будинків, швидко, масово, уродсько.”

    – те що на фото – виглядає звісно уродсько, але ідея як на мене класна.

  • Arh Graovskyi 14:46 – 04/06/14

    взагалом в 70% випадків водії в нас – паркуються неадекватно взагалі! І паркувальні місця тут нідочого.

    Чи ви ніколи не помічали що біля супермаркета під’їде якесь чмо, і займе відразу два паркувальні місця, бо йому не охота вирівняти машину, так і залишає по діагоналі на два паркомісця.

    Теж саме і в центрі… ніхто не подумає якось стати так щоб усім хватило місця.

    P.S. а в декого це вже звичка, розсмішив недавно таксист який умудрився на напівпустій парковці біля супермаркету зупинитись і стояти на зебрі… Мабуть таким дуже уваги бракує людської

  • Dyak 15:00 – 04/06/14

    Реальні штрафи і платне паркування вирішить більшу частину питання. Бо в центрі паркуватимуться лише ті кому реально треба, і без абонементів.

    Альтернатива паркуванню в центрі, є паркування на околиці і дал громадський транспорт

  • Паша 15:28 – 04/06/14

    DYAK, про “паркування на околиці і дал громадський транспорт”…
    1. А для чого тоді машина, якщо все одно куда треба не заїдеш?
    2. Ситуації в людей є різні. Але буду говорити лише за себе. Я підприємець, займаюсь продажем і встановленням кондиціонерів, систем вентиляції, теплових завіс, а такох їх сервісним обслуговуванням. В центрі також є клієнти. Ти пропонуєш мені той кондиціонер привести на околицю, потім забитою маршруткою до центру, а далі від зупинки невідомо скільки до клієнта і майстрам так само з їх інструментом, драбинами і т.д.? Недавно був монтаж в центрі, запланований на 10:00 ранку (з такої години ця організація працює), так майстри приїхали ше о 8:30, шоб було де поближче поставити машину і не так далеко тягати весь інструмент. Так шо люди туда і по роботі їздять, а не тільки шоб дупу поближче підвезти.

  • Dyak 15:48 – 04/06/14

    1. Наявність машини нажаль не передбачає можливість їздити/паркуватись всюди і завжди. Є місця куда доцільно їхати машиною (супермаркет на околиці), а є місця куди недоцільно, центр міста з обмеженим простором. Просто на ххвильку варот задуматись, якщо раптом в нас рівень автомобілізації збільшиться до рівня польського, і всі захочуть в центр, а там фізично на всіх місця не вистарчить. Навіть якщо буде 100500 поверховий паркінг, пропускна здатність доріг і перехресть всеодно обмежена.

    2. Твій випадок зовсім інший. Мова в основному про тих, хто зранку приїхав 5 км, зайняв паркомісце на 9ть годин і ввечері поїхав. Яких основна маса, кондюки і подібне возять меншість. Я знаю людей які їздять на роботу на автомобілі 2 км. Якраз в твоєму випадку, штрафи і платне паркування буде грати тобі на руку. бо тоді реально буде можливість паркуватись без проблем, а вартість паркування можна забивати в ціну послуг по встановленю.

    От наприклад біля мого дому вже 6 місяців стоїть нерухомо якась Нива. і займає легальне паркомісце. Чи це правильно, думаю ні. А якби він вже мав пару штрафів його б забрали на штрафмайданчик. а інші б могли паркуватись.

  • Паша 16:37 – 04/06/14

    DYAK, мені здається біля кожного дому є своя “Нива” ))))

  • Нестор 23:26 – 04/06/14

    Я вважаю не виходом робити парковки поза центром, ніхто пішки до машини йти 15-20 хв. не буде, це будуть викинуті гроші. У тих містах яких я був, чи то місто на 20млн. чи на 150 тис. всюди є багатоповерхові парковки у центрі міста! Це те саме як з урнами, якщо їх не буде, люди почнуть кидати сміття на вулицю і плювати їм на штрафи, а завдання міста це не карати ж? завдання міста це зробити комфортні умови для мешканців, а при цьому ще можна й заробити. У нас завжди привикли говорити що парковки це дорого і не вигідно. Дурниці, чомусь у мексиці це вигідно, чомусь у англії також, польща також не пасе задніх. В Україні просто нормально “забивати” на проблеми. А Ви собі уявіть що Україна входить у ЄС, машини дешеві як борщ, що тоді скажете? Будете сидіти в корках, а не їздити.

  • Dyak 23:43 – 04/06/14

    Несторе, а наскільки реально в польща/англії/мексиці отримати штраф за неправильне паркування?

    Фотку з парковкою офіс центру RIUS бачив? Парковка в самісінькомц центрі. І там пусто. Цікаво чому?

    Хочеш затра з камерою перейдусь до скрині, наприклад в обід. або в 9тій ранку. І сфотаю вільні місця на парковці безкоштовній, і купу машин запаркованих на тротуарі? Чому так? Яке пояснення? В нас клімат інший?

    А хочеш як буду наступного разу в кінг кросі сфоткаю купу вільних місць, і купу запаркованих машин на проїзді коло входу?

  • Нестор 23:47 – 04/06/14

    Дяк, ти писав що наявність машин не передбачає можливість їхати чи паркуватися всюди і завжди. У нормальних країнах є така можливість, нажаль чи на щастя. Україна це вийняток. Дам тобі приклад: у Познані я забив на громадський транспорт (деколи довго чекати, часом дорого, одним словом у мене свої причини) я вїзджаю у центр і таких корків як у Львові я ще не бачив, буває що тягучки, але щоб весь центр “стояв” – ніколи, транспортного колапсу немає, запаркуватися я завжди можу, притому що у центрі парковка платна і дорога. Знаю також і безплатні місця на випадок тривалої парковки але йти до центра хвилин з 15. Т е сааме у P’boro я жоднго разу громадським транспортом не їздив (потреби такої не виникало), а кількість авто доречі у них приблизно 1,5 на дві особи. У Львові така ситуація сталась, що пропускна здатність доріг зменшилась удвічі за рахунок “ідіотів” які запаркували свої машини з порушенням правил дорожнього руху. Напрошується висновок: так може ті парковки все-таки треба, тоді й машин на вулицях поменшає і їздити буде легше. Механізм покарань також треба розробити, бо я бачу місто само не знає як карати порушників за неправильне паркування.

  • Dyak 23:54 – 04/06/14

    Несторе можна відповіді на мої питання?

    Ще раз кажу, нявність парковки не заставить мудака поставити туди машину а не кинути як небудь. А можливість схопити штраф заставить.

    Ну білн. Питаю ще раз. Є парковка біля скрині з вільними місцями, чому туди не ставлять машин а ставлять на тротуар? Треба паркінг збудувати? Так є ж…

    Україна зовсім не виняток. Просто в інших країнах мудаків карають в нас ні. І міська влада не має таких повноважень.

  • Нестор 00:02 – 04/06/14

    Дяк, у Мексиці за неправильну парковку забирає евакуатор(хоч у бий не пам’ятаю який штраф, але не малий та й “мінінгіт” ще той, йди кудись за машиною. трать час), у них взагалі дивні парковки, такі собі звичайні будиночки(типу наших кам’яниць) і в них зроблені багаторівневі парковки, але машину тобі забирають працівники і ліфтом десь її везуть, потім приходиш, і машину тобі “приносять” деколи парковки однорівневі, але також у тих “кам’яницях”. Англія, там все просто, ліплять штраф на шибу, рідко коли блокади ставлять, штраф 60 фунтів, якщо заплатиш до тижня чи протягом декількох днів 40фунтів. Ніби не багато як для англійця, але всі “рахують” гроші. У польщі штраф від 100-500 злотих, не знаю від чого величина штрафу залежить, якщо запаркував у забороненому місці тоді блокада, якщо не заплатив, або вийшов час, а ти не продовжив його тоді штраф на шибу. Скажу що штрафи у польщі одні з найвищих у Європі. Але поляки порушують правила на порядок вище ніж англійці.

  • Нестор 00:04 – 04/06/14

    Думаю штрафи заствлять, якщо він буде знати що у 99% випадках отримає штраф 200-300грн. Блокади коліс заставлять. Але це має працювати, а не на папері тільки.

  • Нестор 00:06 – 04/06/14

    Підтримую на 100% мудаків треба карати і то строго. Місто бюджет за рахунок них поповнить.

  • Dyak 00:08 – 04/06/14

    вот коли така сама ситуація буде зі штрафами в Україні тоді можна буде порівнювати ефективність і необхідність будівництва паркінгів в Україні і в них. Доки в нас буде ситуація така як зараз, що виписати штраф неправильно припаркованому автомобілю нереально, бо на місці має бути водій, штраф виписується на воді а не на авто. доти в нас паркінги будувати банально немає сенсу. Це вже перевірено і доведено, і тими ж англійцями, і поляками і американцями. Я можу накидати купу відяшок, де все показується з реального досвіду європейців і американців, можу кинути лінки на цікаві книжки. Але досвід показує що людям це не цікаво. Треба паркінги і все.

  • Dyak 00:10 – 04/06/14

    Вот власне що в Україні немає механізму покарання. Одним з тих механізмів яким реально було покарати, і не порушувати жодних законів, це були блокіратори. В києві робили такий експеримент. ЗАкупили блокіраторів десь 30 шт. (кожен по пару тис. грн.) а потім тупо немогли їх знайти, народ їх тупо крав, зрізав болкгарками і т.д. Потім їх знаходили на пунктах прийому металобрухту.

  • Нестор 00:29 – 04/06/14

    Ну я не проти експерименту, хай місто почне карати водіїв за порушення парковки, потім хай зробить моніторинг чи потрібні парковки місту. Але, скажи мені скільки парко-місць є у місті Львові де можна “легально” платно чи безплатно запаркувати свою машину? Думаю декілька сотень і це на місто у мільйон мешканців. Бо якщо прийде штраф людині, вона на 99% задасть питання: а де я мав паркувати і вона на 50% буде права. У центрі Львова всі можливі парковки зайняті, люди паркують там де можна і неможна бо реально місць немає. Якщо буде помірна плата за паркування це проблему не усуне, ну що комусь буде шкода заплатити 3-5грн. за парковку? Ну кожен 5-10 не поїде в центр, а решта? Глянь на вул. Франка? Кільце Франка-Вітовського, де паркувати клієнтам чи працівникам фірм? Місто тупо забило на них, а потім абурюється що паркують як хочуть і при тому навіть не можуть оштрафувати їх, це нонсенс повний. Зі штрафом на водія: а чи проблема виписати штраф власнику машини, який повинен вказати водія який керував транспортним засобом, якщо власник збрехав, штраф накладається на власника машини але у 10-кратному розмірі, так здається усюди працює покарання

  • Dyak 00:40 – 04/06/14

    Поперше рахувати треба години, якщо людині треба стояти 9ть годин (робочий день), то це буде (3-5 грн/год.) 27-45 грн./день 135-225 грн./тиждень, або ж 540-900 грн./місяць, за таких розкладів думаю якраз тільки кожен 5-10тий і поїде до центру.

    Та процедура яку ти описуєш не передбачена укр законами. Є конкретна процедура, має бути водій і на нього складаєтсья протокол. Все. Решта не передбачено. Міська влада на це вплинути не може, лише верховна влада. Наскільки реально нардепів заставити зробити щось для людей, особливо коли воно буде антипопулістське? Нереально.

    І ще одне, ходив за посиланнями що я наводив? за багатьма ще доступніше пояснюється чому парковок не можна будувати багато. Особливо остані лінки.
    Ну і в 2013 році у Львові лише платних паркомісць офіційних було 3059. А скільки в нас варіантів паркуватись безкоштовно ніхто незнає думаю, бо толку з того знання нуль. Поки не буде штрафів, решта просто немає сенсу. Це як будувати будинок, ти можеш будувати його яким хочеш, але якщо в нього нема фундаменту то той будинок навіть не добудується. В даному випадку, фундаментом має бути жорсткий контроль за порушеннями паркування.

  • Нестор 00:41 – 04/06/14

    Тоді евакуатори як механізм покарання. Місто не розуміє що тратить мільйони гривень прибутку притому знімає велику проблему міста. Я не кажу що 100% потрібні парковки, можливо й не треба будуть, але сумніваюсь. Але я “за” щоб був дієвий механіз кари. Ти не повіриш, але як тільки приїзджаю до Льова я тут же починаю “війну” у машині з іншими учасниками руху. Я вжитті стільки не матюкався як в машині у Львові. Починаючи від “криво” запаркованих машин до учасників які порушують ПДР стосунку до мене, покриваю “3-поверховим матом” через вікно кричу раз з машини виходив(правда чувак втік) воно мені треба нерви псувати? Цього разу забиваю, везу ровери )))

  • Нестор 00:50 – 04/06/14

    Тоді вихід один, тиснути громадськістю на ВР щоб прийняли нормальний закон який дасть змогу карати порушників дорожнього руху без їхньої присутності. А потім, подивимось чи треба ці парковки чи ні. За лінком ще не ходив, але аналізую проблему і порівнюю з тим що бачив на власні очі. Питання чи треба парковки чи ні, дійсно покаже те яка ситуація буде після реального механізму покарань.

    До речі, не знав що в Україні відсутній цей механізм кари без водія. Думав що ДАІ просто забили на це, бо є більш “вигідніші” порушники..

  • Dyak 01:00 – 04/06/14

    вот власне, йде даішник, і бачить авто на пішохідному переході, і думає зара випишу штраф, або хабар візьму. підходить а нікого нема, нув ін чекає 8 годин, і тут власник йде з роботи бачить даішник, проходить собі повз заходить в генделик і бахає пива а потім домів на таксі. А евакуйовувати теж не можна по закону. От і маєш механізм.
    Навіть більше бувать розумники які приходять і кажуть, а я не паркував, то інша людина паркувала, а я усуваю порушення.

    Подивись відео, де говориться яким чином добиваються завжди вільних місць в сан франциско. http://www.streetfilms.org/mba-the-right-price-for-parking/

    Але це звісно працює за умов жорсткого контролю за порушеннями.

  • Паша 08:29 – 04/06/14

    Вставлю свої 5 копійок.
    1. На рахунок скрині, я вже вище написав коли там є вільні місця, так як там жив і знаю реальну ситуацію.
    2. Не може такого бути, щоб людина лишала машину біля тої ж скрині і в центр на маршрутці, ні один водій на таке не підпишеться.
    3. Мова йде про центральну зону в звичайний робочий час з 10 ранку до 7 вечора, тоді реально нема де стати.
    4. Дяк, та цифра 3059 платних паркомісць для Львова, в якому більше 150000 машин, не враховуючи приїжджих на 1-2 дні звучить смішно, тим більше на долю центральної зони навіть 10% не припадає, практично все в спальних районах

  • Dyak 09:18 – 04/06/14

    1. Сьогодні в обід прогуляюсь до скрині і пофоткаю.

    2. Я не казав що тре парканутись коло скрині і їхати в центр. Мені цікаво чому коли коло скрині є місця люди коло тої ж скрині паркуються на тротуарі. Відповідь проста, за таке паркування ніц не буде і не треба йти лишніх 200 метрів. А в центрі буде те саме з будь-якими паркінгами. Ще один хороший приклад парковка коло фоктсроту кло цуму.

    3. Я живу в центрі, працюю як правило до 17:00/17:30 і в ті дні коли я приїзжаю додому я спокійно знаходжу собі місце. В пятницю робочий день десь до 15:00 аналогічно знаходжу собі місце.

    4. Згідний смішно.

  • Ю 16:49 – 04/06/14

    Краще би хтось із львів’ян ініціативних як автор зробив би пост із пропонованими місцями для парковки в центрі – окремо платними і окремо безкоштовними – щоб не зававджати людям. Я от міста не знаю, але час від час приїжджаю туди в центр – і поняття не маю де я можу зупинитись безпроблемно. Звичайно в радіусі 15 хв хотьби до оперного

  • diak 16:53 – 04/06/14

    Цікаво. Тільки не зрозуміло чому хтось має це для вас зробити. І чим це краще від того що зробив автор.

  • Ю 01:35 – 04/06/14

    Ніхто не “має” і не повинен. Так само як автор і не повинен був писати цю корисну статтю. Таке враження, що Ви будь-яке повідомлення не в підтримку антиавтомобільної кампанії сприймаєте “в штики”.
    Просто було б добре, якби хтось проявив таку ініціативу. А львів’янам (ким я не є) це зробити набагато простіше – кожен знає своє місто краще, погодьтесь.

  • diak 09:11 – 04/06/14

    ви вибачте що я так сприйняв, просто дуже бісить коли хтось каже “краще б ти зробив то а не то”, нерозумію чому хтось думає що краще знає чим мені займатись.

    А стосовно списку місць для паркування, то такі списки є. Можливо не дуже актуальні на сьогодні, але є.
    http://city-adm.lviv.ua/portal/for-citizen/transport/parking

  • Ю 00:46 – 04/06/14

    дякую

  • Скыльки це коштує Інвестору? – Славко Дяк показав | Львівські парковки 00:53 – 04/06/14

    […] Статтю можете почитати тут […]

  • Костя 13:41 – 04/06/14

    Як на мене, все що потрібно – це зробити платний в’їзд у центральну частину міста, у 3-4 рази більший вартості проїзду у громадському транспорті.
    АЛЕ!!! потрібна і відповідна інфраструктура громадського транспорту з інтервалом руху у 2-4хв, і щоб трамваї ходили вздовж і впоперек центру міста + проїзний квиток на інтервал часу на всі види громадського транспорту, а не на поїздку на чомусь одному

  • Dyak 13:42 – 04/06/14

    для того щоб це зробити потрібно щоб порушників карали, а якщо їх каратимуть просто за неправильну парковку, то і не треба платного вїзду ;)

  • Костя 14:14 – 04/06/14

    Ви дивитесь на все з точки зору пішохода, а я зі сторони автолюбителя, справа не тільки в припаркованих автівках, а й у тому, що вузька центральна частина міста, архітектурно виконана так, щоб не було протягів, абсолютно не пристосована для такої кількості транспорту. Особисто для мене не проблема запаркуватись в 2х-3х кварталах від місця куди мені потрібно (хіба що дуже кепська погода, то шукаю якомога ближче), але я б не брав автівку за умови, що в кварталі від пункту призначення буде їхати трамвай, не потрібно буде переплачувати за пересадку і гне доведеться їхати “битком”.
    Стосовно паркінгів, то вони необхідні але в кілометрі від центру міста, для людей які добираються на роботу з області, з вартістю біля 10грн за 12 годин, наприклад. Додайте 10 грн за в’їзд у центр і проблема з паркуванням відпаде сама собою ;)

  • Dyak 14:26 – 04/06/14

    Чому ви вважаєте що я дивлюсь на все з точки зору пішохода?

    Стосвно кількості автівок, то на даний момент у Львові автівок не так багато як здається. І основна проблема це таки порушники парквання, вони суттєво зменьшують пропускну здатьність більшості вулиць.

    Я ж кажу спочатку карати всіх порушників паркування, а далі дивитись чи треба платний вїзд чи ні. Я ставлю на те що не треба. Повільні тягучки і корки це симптом проблеми паркування.

  • Костя 14:58 – 04/06/14

    Просто у нас вже евакуатори їздять і конвеєром вивозять автівки, але менше ніхто не паркується, таксистів взагалі ніхто не чіпає, хоча вони часто стоять на зупинках громадського транспорту, а їздять взагалі як камікадзе, а якщо просто не давати водіям порушувати правила парковки, то вони кружлятимуть центром у пошуках “авось хто виїжджатиме” і створюватимуть додаткові затори. А громадський транспорт на сьогодні не зручний… Як говорив один психолог: “для того щоб щось забирати, потрібно щось давати”… а тут безальтернативність… Водія заставити залишити авто можна в 2х випадках: 1) висока вартість пального; 2) зручний і швидкий(!!!) громадський транспорт.

  • Dyak 15:08 – 04/06/14

    а я вважаю що невідворотність покарння найкращий мотиватор.
    1. кружляти буде тільки той кому конче треба, а той кому не конче, три рази покружляє і перестане їздити на авто в центр.
    2. висока вартість пального і зручний і швидкий транспорт ніщо в порівнянні з пантами, заради яких багато хто в нас і користується автом.
    3. Зручний і швидкий транспорт нереально зробити поки зупинка громадського транспорту буде запаркована мудаками.
    4. Один евакуатор ніщо в порівнянні з одним чуваком який виписує штрафи. До тогож гроші виручені евакуаторами не йдуть місту, а штрафи за паркування це непогана дохідна частина.

    5. Як тільки буде адекватне покарання за порушення паркування, норально запарцює платне паркування, і зявляться інвестори на будівництво паркінгів, що теж добре сприяє економіці міста.

    6. Зручний і швидкий транспорт є витратним, і в цілому світі ці витрати покриваються дотаціями з бюджету. Тому зробити в нас зручний і швидкий транспорт покищо малореально. Але якщо отримувати доходи у вигляді оплати за паркування і штрафів то з тих же гроший можна покривати витратну частину громадського транспорту.

    7. Можна казати “треба зробити це або це”, але треба зважати на можливості наші, законодавство і т.д. Дивитись на нашу ситуацію.
    Зробити платний вїзд в центр міста суперечить е тільки купі дрібних законів а і конституції. Тому на даний момент це просто нереально, та ще й складно. Але найголовніше що це не потрібно.

    Дороге пальне = все дороге
    Швидкий і зручниу громадський транспорт = дорогий громадський транспорт, а якщо він буде дорогий то ніхто ним не користуватиметься.

  • Костя 15:51 – 04/06/14

    Мушу з Вами не погодитись:
    1) Нажаль, у нашій державі, я надіюсь покищо, відсутня невідворотність покарання.
    2) Довести, що людина, яка забирає авто і яка його туди поставила – одна і та ж особа – практично неможливо. Крім того неодноразово спілкувався за даїшниками – водятли на стільки обнагліли, що навіть не реагують на зауваження інспекторів, інспектор починає писати протокол – водятел починає спорити що він ні в чому не винен… (на складання протоколу йде біля 15хв, і кардинально ситуацію це не змінить).
    3) Багато людей взагалі реагують хіба що на Автомайдан або Самооборону, бо там їхні ксиви не діють…
    Автоматичні пропускні засоби такої “хвороби” немають, там рівні всі (як приклад проїзд від пл. Катедральної до вулиці Руської)
    4) Швидкий ГТ (громадський транспорт) не означає дорогий, навіть навпаки: зверніть увагу з якою швидкістю рухаються трамваї по Кн.Ольги. Якщо не буде трафіку у центрі ГТ зможе рухатись набагато швидше і абсолютно не дорожче.
    5) У всіх мегаполісах західної Європи в’їзд у центр міста платний
    6) ще одна рекомендована річ – окрема смуга для ГТ, так як на вул. Січових стрільців

  • Dyak 16:24 – 04/06/14

    1. згідний і це основна проблема
    2. Ось тут і закладена собака. Простокол має складатись на авто і по протоколу має нести відповідальніст власник. Все питання закрите. Так є у всьому цивілізованому світі. І то має бути проблема власника що він довірив свій автомобіль якомусь рагулю.
    3. Згідний
    4. Хм, тобто ви вважаєте що наш транспорт повільний через те що в центрі машини, і якщо з центру забрати машини то зразу весь ГТ стане швидкий?
    По княгині Ольги трамвай їде не швидше ніж 30 км на год. Це абсолютно не швидкий транспорт. Інфраструктура ГТ дуже стара, контактна мережа ніяка, рейки нешліфуються, колеса теж і т.д. Під словом зручний транспорт це значить що в ньому є тепло взимку і прохолодно влітку і т.д. А тепер прибираємо маршрутки, і що маємо, обмежену мережу ГТ. і т.д. Потрібно комунальні автобуси.

    5. А перечисліть хоча б 5ть мегаполісів західної європи з платним вїздом в центр?

    6. Виделна смуга для гт це дуже добре і я тільки за, але воно ніяким чином не стосується платного вїзду в центр.

Залишити відповідь

Автор *

E-mail *

URL

Коментар *