Автостатистика велолюбителя, рік #1

04/04/11
Блог

IMG_6122Чесно скажу, я довго чекав цього моменту. Чому незнаю, можливо тому що вважаю автомобіль трішки тягарем, хоч як правило досить таки приємним. Я досить довго противився тому щоб в нас з’являлось авто. І рідня мене постійно напрягала, чого я собі не куплю і т.д. Я ж бо знав що то і витрати додаткові, і мінінгіти всякі. І дружина мене всіляко в цьому підтримувала. Але через місяць як в нас з’явилась доця, я таки піддався на вмовляння рідні. S ось в нас з’явився фокусік. Автомобілю було 5 років на момент купівлі, і пробігу було 90000 км. Хоч є таке собі прислів’я “Якби не Опель, Форд би був найгіршою машиною”, та мені важко зрозуміти звідки воно взялось, можливо через недолугий недосервіс форда у Львові. Я нарікань на технічний стан немаю, хоч і були певні технічні проблеми. За рік, з непланованих запчастин я купив лише дві лямпки ближнього світла, погоріли.

Після того як я звів загальну суму, то був трохи, здивований. Розраховував як мінімум на 25% менше. Хоча тут непоганий кавалок взяли на себе аксесуари, де основні були дитяче крісло для малюка, і багажник, в основному для велосипеда. Тобто навіть не цілий багажник, а лише рейки з лапами, і то це тільки тому що власне ця частина унікальна для кожного авто, відповідно на прокат таке не візьмеш. А вело/лижну насадку мені явно вигідніше на прокат брати. Ну і тишить що наступного атвороку ці речі не тре купувати. Але цілком реально що на наступний літній сезон потрібно буде купити гуму нову. Десь прибуває, десь убуває.

Хоч наїздив я і мало, та в основному по місті, та і навіть коли їздимо до рідних в Закарпаття, їдемо як правило завантажені, та і по перевалах дуже туристично не поїдеш. Та і дорога дозволяє їхати швидше аніж 90 км/год. Взагальному я бачив розхід від 7 літрів на сотню, пустий по трасі, до 11,5 літрів по місті в спеку по коркам. А середній пробіг за рік 9,64 літрів на сотню. Як на мене то нормально.

Також за перші 4 місяці мав 3 ситуації з ДАЇ, відповідно тепер я обережніший.

Вопщім, менше слів, більше цифр. Дивіться і думайте самі, рішайте самі, імєть ілі нє імєть.

Пробіг за рік 9364
Літрів спалено 903,17
Середній розхід за рік 9,64
Вартість палива 7070,62
Чайові пістолетчикам 50
Офіційні сплати (страхівка, ДАЇ) 6330
Аксесуари/прокат 4330
Розхідники (фільтра, масло, свічки, фарби) 989
Запчастини 110

Сервіс (діагностика, заміна розхідників, перезування)

838

Утримування (паркування, мийка)

391
Загалом 20108,62

diaОтакіто пироги. Добре що маю ровер, іво я ні брошу!


43 коментарі

  • tivasyk 06:58 – 04/04/11

    не вірю, що ти не міг цього написати вкраїнською =/ бо ж прикро, коли так калічать мову…

  • Serjart 07:38 – 04/04/11

    Що тут можна сказати – автомобіль не дешево обходиться, але інколи він конче потрібен.

  • Alex 07:39 – 04/04/11

    круто, а що за тулзу використовуєш?

  • tivasyk 07:42 – 04/04/11

    [quote name=”Serjart”]Що тут можна сказати – автомобіль не дешево обходиться, але інколи він конче потрібен.[/quote]
    автівка — як зубна щітка: майже ніколи він не є справді-справді потрібний… але без нього погано =)

  • marchyk 08:04 – 04/04/11

    Цікава статистика)
    Як добре, що я такого не веду :-)

  • Dyak 09:05 – 04/04/11

    [quote name=”tivasyk”]не вірю, що ти не міг цього написати вкраїнською =/ бо ж прикро, коли так калічать мову…[/quote]
    Не мав на меті калічити, просто чомусь ті слова в голові крутились.

    [quote name=”Serjart”]Що тут можна сказати – автомобіль не дешево обходиться, але інколи він конче потрібен.[/quote]
    тут повністю погоджуюсь з коментарем тівасика. Поки є бензин в баку, і все добре працює, і немає мєнтів. То це кльово. Як тільки треба трішки сакночки повозити, то починається.

    [quote name=”marchyk”]Цікава статистика)
    Як добре, що я такого не веду :-)[/quote]
    Ну я так не можу, всі фінанси свої рахую, інакше я забуваю на що витратив гроші, ідумаю що загубив )))))).

    [quote name=”Alex”]круто, а що за тулзу використовуєш?[/quote]
    Acemoney, але фінальний підрахунок, по літражу і т.д. робив в екселі, після експорту з ейсмані.

  • osuhol 10:17 – 04/04/11

    якось зразу була думка робити підрахунок, але нащо про сумне.

  • Dyak 10:27 – 04/04/11

    [quote name=”osuhol”]якось зразу була думка робити підрахунок, але нащо про сумне.[/quote]
    надаєш перевагу “Очі не бачать, серце неболить” ? )))

  • osuhol 12:09 – 04/04/11

    ну так. звичайно що витрати перевищують сподівання, але від того що знаєш їх точну величину вони не зменшаться, якщо звичайно це не ставити за пріоритетну ціль.

    до речі ти страхівки не порахував. невже не брав?
    та й розхід щось великий по трасі..

  • Dyak 12:28 – 04/04/11

    страхівка в розділі офіційно. А по трасі в мене десь 2,5к, з них 2к це по трасі київ чоп в закарпаття. На рівних вдірізках валю 130-140, по горах також дуже то не поекономиш, в гору як правило газ до дехи. вниз теж на передачці. + завантажений. Якщо ровер на дау то +2 л дорозходу. і т.д.

  • marchyk 13:08 – 04/04/11

    А я коли їду по трасі Львів-Стрий, то в мене росхід 5л :lol:

  • Dyak 13:13 – 04/04/11

    бо ти тільки до Стрия, в мене на тому куску 7л.

  • marchyk 13:16 – 04/04/11

    Зніми ровер і також буде 5л :-)

  • marchyk 13:18 – 04/04/11

    О, а якщо порахувати вартість переплаченого бензину через ровер на криші, то може вигідніше буде купити ще один ровер і тримати його на Закарпатті?

  • Dyak 13:46 – 04/04/11

    [quote name=”marchyk”]Зніми ровер і також буде 5л :-)[/quote]
    без ровера 7, з ровером 9.
    [quote name=”marchyk”]О, а якщо порахувати вартість переплаченого бензину через ровер на криші, то може вигідніше буде купити ще один ровер і тримати його на Закарпатті?[/quote]
    З ровером наїздив 1000 км за рік, тобто перепалив лишніх 20 літрів. 190 грн. Нє точно не вигідніше )))))

  • tivasyk 07:21 – 04/04/11

    [quote]На рівних вдірізках валю 130-140[/quote]
    в україні знаю лише одну дорогу з дозвол. швидкістю більше 110 км/год — бориспільська траса під києвом. не порушуйте правил, це буває смертельно.

    [quote]Зніми ровер і також буде 5л[/quote]
    на чому ви їздите там? мій 1,4 л хоче 6-7 по трасі залежно від навантаження — і це без кондиціонера і без вантажа зовні…

  • Julie 07:37 – 04/04/11

    Офіційні сплати (страхівка, ДАЇ) – 6330.. шокована… що ж ти такого робив?

  • Dyak 07:41 – 04/04/11

    страхівка більше 5к обійшлась за цей час, а і мав 2 штрафи + 1 суд, де платив юристу за допомогу.

  • Dyak 07:46 – 04/04/11

    [quote name=”tivasyk”][quote]На рівних вдірізках валю 130-140[/quote]
    в україні знаю лише одну дорогу з дозвол. швидкістю більше 110 км/год — бориспільська траса під києвом. не порушуйте правил, це буває смертельно.

    Скажімо так, з такою швидкістю я їду тільки там де є дві смуги в один бік, і відбійник, або взагалі не відбійник, а 100 метрів лісу між зустрічними смугами. Траса хороша.
    І так їде потік, думаю якщо їхати повільніше потоку, то це і створює більше аварійних ситуацій, через лишні перестановки автомобілів на трасі.

  • tivasyk 08:05 – 04/04/11

    [quote]так, з такою швидкістю я їду тільки там де є дві смуги в один бік, і відбійник[/quote]
    [url=http://auto.meta.ua/autolaw/pdd_ukr/a12/]правильна відповідь[/url] — з такою швидкістю (130 км/год) можна їхати під [url=http://autoconsult.kiev.ua/ru/pdd-v-ukraine/infirmaciyni-znaky.html]знак 5.1[/url]… і все.

    …я б дуже хотів, щоби камери стояли через кожні 5 км траси, і штрафи виписувалися і розсилалися автоматично… щоправда, це, очевидно, нікому не вигідно — ні любителям швидко поїздити, ні службовцям державтоінспекції (sic). крім жертв, звісно.

  • marchyk 08:08 – 04/04/11

    Юля, мені страхівка ще дорожче обійшлась, все залежить від вартості автомобіля і стажу водіння. Зато штрафів в мене майже не було :-)

  • Dyak 08:25 – 04/04/11

    [quote name=”tivasyk”]
    …я б дуже хотів, щоби камери стояли через кожні 5 км траси, і штрафи виписувалися і розсилалися автоматично[/quote]

    [b]2tivasyk[/b], я б теж так хотів, доречі одному з коментаторів знаю недавно прийшли два штрафики.
    Я незнаю, можливо я виглядаю якимось злісним порушником, але повір, якщо я і їду швидше то я це роблю тільки там де це виправдано.

    Я розумію що це не значить що можна порушувати і т.д. але є певні закони абсрдні, візьмемо тих самих угорців чи німців. В них місцями можна швидше їхати. Чому внас того не зроблять, бо то нікому не треба(я маю на увазі тих хто може).

    Зрештою якщо мене зупиняє інспектор і знаю що не правий, я готовий нести відповідальність, офіційно.

  • Korguk 08:42 – 04/04/11

    Треба будде привести таку саму статистику для своєї Славути. От якраз рік підходить

  • chrishoneybee 07:09 – 04/04/11

    Мене найбільше потішив пункт “Чайові пістолетчикам- 50” :lol:
    Ти навіть таку категорію завів!!! Явно мав на меті написати через рік ось цей пост ;)

  • Dyak 07:14 – 04/04/11

    в авто є блокнот в який записується кілометраж дата, кількість літрів і вартість палива, а вартість записується в формати 183+2. Це значить 2 грн. чайових. Раз вже писав то вже і рахував. НУ стосовно посту я не мав якоїсь чіткої мети, я просто хотів мати ту статистику для себе. Ну і вже ділюся.
    Доречі надихнув мене [url=http://biketravel.wordpress.com/2010/04/03/%d1%80%d1%96%d1%87%d0%bd%d0%b0-%d1%81%d1%82%d0%b0%d1%82%d0%b8%d1%81%d1%82%d0%b8%d0%ba%d0%b0-%d0%b0%d0%b2%d1%82%d0%be%d0%bb%d1%8e%d0%b1%d0%b8%d1%82%d0%b5%d0%bb%d1%8f-%d1%87-2/trackback/]Роман[/url] зі своїм фокусом.

  • marchyk 08:57 – 04/04/11

    О, ще варто провести опитування хто скільки чайових залишає :-)
    Я вже давно чайові не залишаю, а заправляюсь сам. На Окко заправщики зовсім облінились і навіть не підходять обсужити машину, приходиться все самому робити.

  • tivasyk 09:23 – 04/04/11

    [quote]хто скільки чайових залишає[/quote]
    на мийках останнім часом залишаю 10 грн мийщикові… на заправці — за що? важка робота? багато бігав довкола автівки? розумію, за що дякують ті, хто не виходять з автівки — але я зовсім не проти вийти і заправитися без пістолетчика. так навіть краще — посилюється відчуття, що ось твоя автівка, ти сам собі шофер і т.п. =)

  • Dyak 09:49 – 04/04/11

    залишаю 1-2 грн. тільки тоді коли справді підійшов заправив. Якщо ж ні то не залишаю, якщо немає дрібних теж не даю.
    Але після того як на заправці кілька разів не було рукавичок, і заправляв без них сам, то потім досить таки довго руки смердять бензином. А мене то напрягало.

    А вот відчуття коли твоя автівка, в мене було коли сам фільтр повітряний міняв, чи міняв лампочки, чи свічки чистив.

  • osuhol 19:49 – 04/04/11

    як в тебе вартість палива середня вийшла 7,8 грн за л. чи в тебе дизель?

  • Dyak 20:34 – 04/04/11

    ні не дизель, ну а сердня ж за рік, ціна на бензин вище 8 грн виросла лише під кінець року, + і наїздив я тільки 1900 з нового року.

  • jarofed 12:45 – 04/04/11

    Цікава статистика. Дійсно, недешево то все виходить :( Я так думав, що мало би бути менше.

    З іншого боку, коли заходить розмова про доцільність купівлі автомобіля в компанії, де є кілька водіїв – завжди чути від них: “Це страшенні витрати. Якби знав, то не брав би/Не раджу брати без крайньої необхідності”… При цьому не знаю жодного водія, який продав би машину через ці “страшенні витрати”.

    Ну тобто іншим вони “не радять”, але й самі гроші економити, продавши машину, не хочуть. :) В мене навіть закралася підозра, що то вони так намагаються вберегтися від заторів на дорогах, відмовляючи пішоходів переходити в категорію водіїв. :)

    P.S.: Якщо не секрет, скільки коштував сам автомобіль? (може писав вже десь та я пропустив)

  • Dyak 13:07 – 04/04/11

    [b]2jarofed[/b], насправд трішки по іншому. Я не раджу купувати авто тим в кого основна потреба їздити на роботу. Тобто ми купили авто через місяць як в нас з’явилась дитина. І в нас немає на кого її лишити, тобто навіть банальний похід в супермаркет без дитини не обійдеться. Та і їздю я в основному тільки тоді коли треба сімю везти. На роботу я велосипедом, в крайніх випадках автом.
    вартувала автівка нам 80к.

  • tivasyk 13:31 – 04/04/11

    [quote name=”jarofed”]підозра, що то вони так намагаються вберегтися від заторів на дорогах, відмовляючи пішоходів переходити в категорію водіїв.[/quote]

    порада пропитого алкоголіка (в момент просвітління) не брати і краплі до рота теж, певно, викличе недовіру і спротив? LOL

  • jarofed 13:50 – 04/04/11

    [quote name=”Dyak”]Я не раджу купувати авто тим в кого основна потреба їздити на роботу. Тобто ми купили авто через місяць як в нас з’явилась дитина. І в нас немає на кого її лишити, тобто навіть банальний похід в супермаркет без дитини не обійдеться.[/quote]

    Це єдина причина, через яку можливо, я б наважився на покупку машини. Дивлячись із вікна на цілодобові затори під офісом, я навіть боюся подумати про те, щоб їздити машиною на роботу.

    Хоча ні, може бути ще одна потенційна причина – якщо житиму далеко за Києвом і не буде іншого зручного способу швидко дістатися до міста.

    Але дивлячись на такі щорічні витрати – дійсно трохи страшнувато. Я чомусь уявляв їх як мінімум вдвічі меншими.

    [quote name=”tivasyk”]порада пропитого алкоголіка (в момент просвітління) не брати і краплі до рота теж, певно, викличе недовіру і спротив? LOL[/quote]

    Хочеш сказати, що машина – це така сама залежність, як і алкоголь?

  • tivasyk 13:56 – 04/04/11

    [quote name=”jarofed”]Хочеш сказати, що машина – це така сама залежність, як і алкоголь?[/quote]
    в деяких сенсах — краще… смертність не 100%.

    але в інших — гірше. значно дорожче.

    =)

  • tivasyk 13:57 – 04/04/11

    [quote name=”tivasyk”]
    в деяких сенсах — краще… смертність не 100%.[/quote]

    хоча… помилився. в обох випадках — таки 100% =/

  • Dyak 19:55 – 04/04/11

    [quote name=”jarofed”]
    Хочеш сказати, що машина – це така сама залежність, як і алкоголь?[/quote]

    Шось є в тому, “Типу миші плакали, кололись, але продовжували жерти кактус”.
    Тобто машина це звичайно зручно. Поки вона їде, поки повний бак і все гаразд.

  • biketravel 00:53 – 04/04/11

    [b]Dyak,[/b] ти мене надихнув поновити свою статистику – якраз третій рік закінчився :)

    2jarofed – все дуже індивідуально. мені в машині подобається “драйвабіліті”, можливість швидко дістатися куди треба, уникати маршруток і іншого громадського транспорту, подорожувати з роверами на довгі відстані і тд. без машини набагато проблемніше, особливо, як сказав Dyak для сімейних чуваків.
    Ремонтувати і витрачатися на машину, думаю, нікому особливо не подобається, але після того як зайдеш в маршрутку чи сядеш в розбитий ланос-таксі, розумієш що воно того варте :)

  • biketravel 07:58 – 04/04/11

    [b]2jarofed[/b] – і ще одне, багато з витрат можна уникнути – все залежить від власника. я завжди роблю машину повністю (ну хіба крім кузовщини, бо жінка і так ще потовче щось :), щоб потім двічі не заглядати – але багато водіїв їздять собі з різними звуками з ходової чи ще чимось не критичним і не паряться. чи масло/ремені міняють раз за весь пробіг (замість 10 тис.км і 60-65 тис.км відповідно), а при продажі розказують, що все мінялося вчасно і проблем з машиною не було – то все залежить від людини, словом :)

  • Nazar 00:08 – 04/04/11

    [quote]S ось в нас з’явився фокусік. [/quote]
    puntoswicher detected)

  • Dyak 00:25 – 04/04/11

    [quote name=”Nazar”][quote]S ось в нас з’явився фокусік. [/quote]
    puntoswicher detected)[/quote]
    нє, я пунто свічером зі студентських часів не користуюсь, то просто я дуже швидкий, і після того як натисну ктрл-шіфт, встигаю клікнути кілька клавіш, поки розкладка перемикнеться)))

  • Автостатистика велолюбителя, рік #3 / Спогади матрасника 09:03 – 04/04/11

    […] фокусіка. Про попередні роки можна глянути статистику першого року і другого. Але циферки я підіб’ю всі в одну […]

  • Автостатистика велолюбителя, рік #4 / Спогади матрасника 10:18 – 04/04/11

    […] Рік 1 Рік 2 Рік 3 […]

Залишити відповідь

Автор *

E-mail *

URL

Коментар *