Автостатистика велолюбителя, рік #2
Ось і пройшов другий рк користування фокусіком. Цей рік був цікавішим в плані його використання але з тим і важчий. Все ж таки вік вже починає даватись в знаки, а може мій догляд за ним просто не на тому рівні. Для порівнняня можна згадати минулий рік. Якщо порівнювати кардинальну різницю, то минулого року 22% річного автобюджету було витрачено на аксесуари (багажник, дитяче крісло), цього ж року ця стаття розходу склала 20 грн. Натомість цього року було більше ремонтів і запчастин. Найбільш дорогий був ремонт здохлого посеред хорватського автобану бензонасосу (як виявилось пізніше одна з найпопулярніших автополомок українських туристів за кордоном). Також довелось поміняти катушку запалення, яка здохла через нерівномірну роботу двигуна, який працював нерівномірно через те, що з під клапаної кришки в свічні колодязі надавило оливи, яку надвило через те що послабилось кріплення клапаної кришки, через те що колись в свічні колодязі через негерметичні форсунки омивача лобового скла попала вода, і від корозії трісли три болти кріплення клапаної кришки. Одним словом авто трохи потусувалось по сервісах.
Також цього року було два страхових випадки, а простіше кажучи ДТП. Один раз на стоянці за моєї відсутності мені непогано так подряпали крило. Страхова оцінила це в 2000 грн. Другий випадок в кінці грудня на льоді, через неоднозначну дурнувату ситуацію мені вїхали в бампер, хоч винен був я. Цей випадок також покрила страхова. І ніби на вигляд пошкодження були дуже незначні та внутрішні пошкодження передка(там все пластмасове) потягнули на 8000 грн. Знову ж таки страхова все відшкодувала. Грубо кажучи страхівка за два роки окупилась зповна.
Паливо цього року значно дорожче. До тогож 35% річного пробігу припало на відпустку, де паливо куплялось по ціні в 1,2 євро. Відповідно ця стаття витрат цього року значно вища в кількісному показнику, хоча ідентична в відносному.
А наїздив я цього року на 1000 км більше ніж минулого, хоча якби не відпустка думаю було б менше ніж минулого.
Ну але меньше слів більше цифр.
2011 рік | 2012 рік | |
Пробіг за рік | 9364 | 10399 |
Літрів спалено | 903,17 | 957 |
Середній розхід за рік | 9,64 | 9,2 |
Вартість палива | 7070,62 | 11527,84 |
Чайові пістолетчикам | 50 | 0 |
Офіційні сплати (страхівка, ДАЇ) | 6330 | 5585 |
Аксесуари/прокат | 4330 | 20 |
Розхідники (фільтра, масло, свічки, фарби) | 989 | 1219 |
Запчастини | 110 | 10169 |
Сервіс (діагностика, заміна розхідників, перезування) | 838 | 8709 |
Утримування (паркування, мийка) | 391 | 407 |
Загалом | 20108,62 | 37636,84 |
Видно що машина почала вимагати вкладень. І тенденція думаю збережеться, можливо в меньших сумах, а може і ні, хто зна що там ще може зламатись. Тому постало питання чи варто щороку вкладати в авто по 2000$, щоб підтримувати в робочому стані, чи замінити на щось свіжіше або нове. З таких умов можна замінити на нове в кредиті, і витрачати ті гроші на кредит, але їздити на новій машині.
Все це підтверджує мою думку, що авто це річ хороша але досить таки обтяжлива.
Mc 14:47 – 04/03/12
нічого собі, по витратах вийшло практично як в мене за останній рік – при вдвічі більшому пробігу з мого боку.. переконуюся-таки, що дизель рулить – особливо зараз, коли за 1.5 місяця накатав 4к і заправ бензину на 2.7к грн ( відносно кредиту на нову – хз, я щось противник таких рішень – переплата – то раз, каско – то два, втрата вартості при виїзді з салону – то три. треба рахувати акуратно, словом.
Dyak 14:51 – 04/03/12
Ну це я умовно, що можна що року витрачати 2к на ремонт бу машини, або їздити на новій а тих самих 2к платити кредит. Я теж противник кредитів. Хоча за тих фінансових умов що прогнозують Україні, це може бути вигідний стратегічний хід.
А по паливу, то в мене з 10400км 3700 пробігу по Європі, з цінами в 1,2 євро за літр і розходом 9+ літрів на сотню, бо по автобанам їдеш 130 а двіжок крутить на 4500 об/хв. та і машина завантажена от і розхід.
marchyk 14:56 – 04/03/12
Повеселив пункт про “Чайові пістолетчикам 0” :)
Ну а на деталі і ремонт в тебе досить багато грошей пішло.
Давай ще велостатистику автолюбителя)))
Dyak 14:56 – 04/03/12
так ремонт потягнув, а особливо ремонт в Хорватії )))
Роман 15:55 – 04/03/12
Не хочу вже машини ))
marchyk 15:59 – 04/03/12
Роман, не варто відмовлятись, не спробувавши)
Filin 16:04 – 04/03/12
Я оце рік теж проїздив вже. Я правда не любитель всіляких підрахунків і підбивання підсумків. але думаю в мене менше вийшло.
Оглядуючись на минулий рік.
Машина бу-шна. тому КАСКО не робив. тільки автоцивілка за 450 грн рік. Попав на ТО 60тис пробігу заміна ременів мотору + усунення несправностей – винесло десь 3200 грн. Так пару разів хтось мене втіхаря шкрябнув, але я махав перемальовувати, правда тріснуту фару поміняв за 300 грн. Сам слава богу в ДТП серйозні не потрапляв. Купив чохли за 600 грн. ну і мийка часом, плюс омивач скла і щітки, заміна шин – 800. Разом 5650. думаю найбільше зжер бензин. компутера в машині немає тож не знаю скільки, а проїхав десь 11-12тис км за рік (ого! десь 12 тис грн). Хоча я справді жлоблюсь на аксесуари)
Sashyk 06:41 – 04/03/12
Ото в серпні можу розповісти про нову машину, або підбити перші 6 міс. ;) якщо цікаво.
Alex 08:37 – 04/03/12
давай ще статистику по велі – скільки проїхав, ремонти, дтп, пістолеччикам дав :lol:
[b]2Sashyk [/b]- цікаво :roll:
Sashyk 08:40 – 04/03/12
Алекс, як казали в одному кліпику, “убедил!” :) накалякаю
dyak 18:13 – 04/03/12
[quote name=”Роман”]Не хочу вже машини ))[/quote]
Тут насправді просто треба увсе зважити і виходити з потреб.
[quote name=”Filin”]Я оце рік теж проїздив вже. [/quote]
А шо взяв?
[quote name=”Sashyk”]Ото в серпні можу розповісти про нову машину, або підбити перші 6 міс. ;) якщо цікаво.[/quote]
Цікаво, вже буде статистика від кількох чоловік по новій машині)
[quote name=”Alex”]давай ще статистику по велі – скільки проїхав, ремонти, дтп, пістолеччикам дав :lol:
[/quote]
А явже і не веду, колись вів, зара велокомп хіба десь в покатухи ставлю за місто, а по місті навіть не чіпляю його. Та і я вже на різних велосипедах. Та і ну нафік мені однієї достатньо.)))
Filin 11:35 – 04/03/12
в мене рено симбол 2004 року 1,4л
M.Lys 19:33 – 04/03/12
Цікава статистика надихнула по своїй Авео, враховуючи шо ми їх практично в один час від попередніх власників купили. Моя 2005 року. Мав 2 ДТП один раз я стукнув другий мене, в сумі вийшло на 0 в грошах і трохи косметичних пошкоджень мені як бонус.
– Пробіг заг. 25тис. ну по 12 на рік приблизно. зі 101 до 126 зараз
– Розхід макс-сер 7.5-8 л. на сотню
– Бенза 960 л по 8грн + 960 по 10.5грн грубо = 7600 + 10000 грн.
– Чайові 0
– Страховка 200 + 400грн. Каско нема
– Аксесуари ну хіба тримач якись і ванючку макс 100-200 грн.
– Розхідники по 500грн. на рік
– Запчастини сайлентблоки 600 + 2 вкрадені колеса з дисками 2000 + всякі буд. матеріали для обезшумки :) макс. 1000
– Сервіс макс по 500 на рік.
– Мийка десь по 400 макс. на рік.
В сумі ~25 000 грн. за 2 роки по макс.
Ніби все, окремо напевне треба ще врахувати що вона в ціні за 2 роки втратила 1000-1500 баксів(з пошкодженнями)
Diak 19:45 – 04/03/12
Мені за форда пропонували всього на одну тисячу меньше ніж я його купив в офіціалів по рпограмі трейдін, тобто реально можна і за ту саму продати.пробіг на сьогодні в мене склав 22000 з 89 по 111.
Sashyk 12:21 – 04/03/12
http://sashykn.livejournal.com/197800.html дочекався року таки…