Автостатистика велолюбителя, рік #2

04/03/12
Статті

Ось і пройшов другий рк користування фокусіком. Цей рік був цікавішим в плані його використання але з тим і важчий. Все ж таки вік вже починає даватись в знаки, а може мій догляд за ним просто не на тому рівні. Для порівнняня можна згадати минулий рік. Якщо порівнювати кардинальну різницю, то минулого року 22% річного автобюджету було витрачено на аксесуари (багажник, дитяче крісло), цього ж року ця стаття розходу склала 20 грн. Натомість цього року було більше ремонтів і запчастин. Найбільш дорогий був ремонт здохлого посеред хорватського автобану бензонасосу (як виявилось пізніше одна з найпопулярніших автополомок українських туристів за кордоном). Також довелось поміняти катушку запалення, яка здохла через нерівномірну роботу двигуна, який працював нерівномірно через те, що з під клапаної кришки в свічні колодязі надавило оливи, яку надвило через те що послабилось кріплення клапаної кришки, через те що колись в свічні колодязі через негерметичні форсунки омивача лобового скла попала вода, і від корозії трісли три болти кріплення клапаної кришки. Одним словом авто трохи потусувалось по сервісах.

Також цього року було два страхових випадки, а простіше кажучи ДТП. Один раз на стоянці за моєї відсутності мені непогано так подряпали крило. Страхова оцінила це в 2000 грн. Другий випадок в кінці грудня на льоді, через неоднозначну дурнувату ситуацію мені вїхали в бампер, хоч винен був я. Цей випадок також покрила страхова. І ніби на вигляд пошкодження були дуже незначні та внутрішні пошкодження передка(там все пластмасове) потягнули на 8000 грн. Знову ж таки страхова все відшкодувала. Грубо кажучи страхівка за два роки окупилась зповна.

Паливо цього року значно дорожче. До тогож 35% річного пробігу припало на  відпустку, де паливо куплялось по ціні в 1,2 євро. Відповідно ця стаття витрат цього року значно вища в кількісному показнику, хоча ідентична в відносному.

А наїздив я цього року на 1000 км більше ніж минулого, хоча якби не відпустка думаю було б менше ніж минулого.

Ну але меньше слів більше цифр.

2011 рік 2012 рік
Пробіг за рік 9364 10399
Літрів спалено 903,17 957
Середній розхід за рік 9,64 9,2
Вартість палива 7070,62 11527,84
Чайові пістолетчикам 50 0
Офіційні сплати (страхівка, ДАЇ) 6330 5585
Аксесуари/прокат 4330 20
Розхідники (фільтра, масло, свічки, фарби) 989 1219
Запчастини 110 10169
Сервіс (діагностика, заміна розхідників, перезування) 838 8709
Утримування (паркування, мийка) 391 407
Загалом 20108,62 37636,84

autostat2

Видно що машина почала вимагати вкладень. І тенденція думаю збережеться, можливо в меньших сумах, а може і ні, хто зна що там ще може зламатись. Тому постало питання чи варто щороку вкладати в авто по 2000$, щоб підтримувати в робочому стані, чи замінити на щось свіжіше або нове. З таких умов можна замінити на нове в кредиті, і витрачати ті гроші на кредит, але їздити на новій машині.

Все це підтверджує мою думку, що авто це річ хороша але досить таки обтяжлива.


16 коментарів

  • Mc 14:47 – 04/03/12

    нічого собі, по витратах вийшло практично як в мене за останній рік – при вдвічі більшому пробігу з мого боку.. переконуюся-таки, що дизель рулить – особливо зараз, коли за 1.5 місяця накатав 4к і заправ бензину на 2.7к грн ( відносно кредиту на нову – хз, я щось противник таких рішень – переплата – то раз, каско – то два, втрата вартості при виїзді з салону – то три. треба рахувати акуратно, словом.

  • Dyak 14:51 – 04/03/12

    Ну це я умовно, що можна що року витрачати 2к на ремонт бу машини, або їздити на новій а тих самих 2к платити кредит. Я теж противник кредитів. Хоча за тих фінансових умов що прогнозують Україні, це може бути вигідний стратегічний хід.
    А по паливу, то в мене з 10400км 3700 пробігу по Європі, з цінами в 1,2 євро за літр і розходом 9+ літрів на сотню, бо по автобанам їдеш 130 а двіжок крутить на 4500 об/хв. та і машина завантажена от і розхід.

  • marchyk 14:56 – 04/03/12

    Повеселив пункт про “Чайові пістолетчикам 0” :)
    Ну а на деталі і ремонт в тебе досить багато грошей пішло.

    Давай ще велостатистику автолюбителя)))

  • Dyak 14:56 – 04/03/12

    так ремонт потягнув, а особливо ремонт в Хорватії )))

  • Роман 15:55 – 04/03/12

    Не хочу вже машини ))

  • marchyk 15:59 – 04/03/12

    Роман, не варто відмовлятись, не спробувавши)

  • Filin 16:04 – 04/03/12

    Я оце рік теж проїздив вже. Я правда не любитель всіляких підрахунків і підбивання підсумків. але думаю в мене менше вийшло.

    Оглядуючись на минулий рік.
    Машина бу-шна. тому КАСКО не робив. тільки автоцивілка за 450 грн рік. Попав на ТО 60тис пробігу заміна ременів мотору + усунення несправностей – винесло десь 3200 грн. Так пару разів хтось мене втіхаря шкрябнув, але я махав перемальовувати, правда тріснуту фару поміняв за 300 грн. Сам слава богу в ДТП серйозні не потрапляв. Купив чохли за 600 грн. ну і мийка часом, плюс омивач скла і щітки, заміна шин – 800. Разом 5650. думаю найбільше зжер бензин. компутера в машині немає тож не знаю скільки, а проїхав десь 11-12тис км за рік (ого! десь 12 тис грн). Хоча я справді жлоблюсь на аксесуари)

  • Sashyk 06:41 – 04/03/12

    Ото в серпні можу розповісти про нову машину, або підбити перші 6 міс. ;) якщо цікаво.

  • Alex 08:37 – 04/03/12

    давай ще статистику по велі – скільки проїхав, ремонти, дтп, пістолеччикам дав :lol:

    [b]2Sashyk [/b]- цікаво :roll:

  • Sashyk 08:40 – 04/03/12

    Алекс, як казали в одному кліпику, “убедил!” :) накалякаю

  • dyak 18:13 – 04/03/12

    [quote name=”Роман”]Не хочу вже машини ))[/quote]
    Тут насправді просто треба увсе зважити і виходити з потреб.

    [quote name=”Filin”]Я оце рік теж проїздив вже. [/quote]
    А шо взяв?

    [quote name=”Sashyk”]Ото в серпні можу розповісти про нову машину, або підбити перші 6 міс. ;) якщо цікаво.[/quote]
    Цікаво, вже буде статистика від кількох чоловік по новій машині)

    [quote name=”Alex”]давай ще статистику по велі – скільки проїхав, ремонти, дтп, пістолеччикам дав :lol:
    [/quote]

    А явже і не веду, колись вів, зара велокомп хіба десь в покатухи ставлю за місто, а по місті навіть не чіпляю його. Та і я вже на різних велосипедах. Та і ну нафік мені однієї достатньо.)))

  • Filin 11:35 – 04/03/12

    в мене рено симбол 2004 року 1,4л

  • M.Lys 19:33 – 04/03/12

    Цікава статистика надихнула по своїй Авео, враховуючи шо ми їх практично в один час від попередніх власників купили. Моя 2005 року. Мав 2 ДТП один раз я стукнув другий мене, в сумі вийшло на 0 в грошах і трохи косметичних пошкоджень мені як бонус.
    – Пробіг заг. 25тис. ну по 12 на рік приблизно. зі 101 до 126 зараз
    – Розхід макс-сер 7.5-8 л. на сотню
    – Бенза 960 л по 8грн + 960 по 10.5грн грубо = 7600 + 10000 грн.
    – Чайові 0
    – Страховка 200 + 400грн. Каско нема
    – Аксесуари ну хіба тримач якись і ванючку макс 100-200 грн.
    – Розхідники по 500грн. на рік
    – Запчастини сайлентблоки 600 + 2 вкрадені колеса з дисками 2000 + всякі буд. матеріали для обезшумки :) макс. 1000
    – Сервіс макс по 500 на рік.
    – Мийка десь по 400 макс. на рік.
    В сумі ~25 000 грн. за 2 роки по макс.

    Ніби все, окремо напевне треба ще врахувати що вона в ціні за 2 роки втратила 1000-1500 баксів(з пошкодженнями)

  • Diak 19:45 – 04/03/12

    Мені за форда пропонували всього на одну тисячу меньше ніж я його купив в офіціалів по рпограмі трейдін, тобто реально можна і за ту саму продати.пробіг на сьогодні в мене склав 22000 з 89 по 111.

  • Sashyk 12:21 – 04/03/12

    http://sashykn.livejournal.com/197800.html дочекався року таки…

Залишити відповідь

Автор *

E-mail *

URL

Коментар *